Tegningsblødning?

FrøkenHM

Forelsket i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Jeg våknet akkurat av at jeg måtte på do. Når jeg kom meg på beina gjorde det vondt (svei og stakk) neders i magen. Og når jeg tørket meg kom det litt blod på papiret. Jeg har jo ikke sett blod derfra siden en liten ert av en festeblødning i slutten av oktober. [emoji13]
Så nå ligger jeg her å har pittelitt noija. Kan det være tegningsblødning? Er dette grund til å ringe føden? Eller skal jeg bare legge meg til å sove igjen å se det an?
Jeg er førstegangs, og er veldig usikker [emoji849]

Jeg våknet akkurat av at jeg måtte på do. Når jeg kom meg på beina gjorde det vondt (svei og stakk) neders i magen. Og når jeg tørket meg kom det litt blod på papiret. Jeg har jo ikke sett blod derfra siden en liten ert av en festeblødning i slutten av oktober. [emoji13]
Så nå ligger jeg her å har pittelitt noija. Kan det være tegningsblødning? Er dette grund til å ringe føden? Eller skal jeg bare legge meg til å sove igjen å se det an?
Hvis det er blod så ville jeg ringt uannsett.

Jeg fikk beskjed om å ringe hvis det var mengder med blod. Bare litt i trusa var bare et tegn på at kroppen modner. Det kan være livmorhalsen som har begynt å åpne seg. Sist var tegningsblødning mitt første tegn på fødsel, hadde en god del blod i trusa ved dobesøk og 1,5 døgn senere begynte riene. Hadde en del kynnere ca 10 timer etter blødning, ellers ingenting før det var i full gang. :)

Hvor langt er du på vei? Blir spennende å se om det blir fødsel de neste dagene!

Jeg fødte ganske nøyaktig 6 timer etter jeg skrev innlegget [emoji1] Prinsessen kom til verden 26.06.2018 klokken 12:09 etter en ganske intens og rask fødsel. [emoji173]
Gratulerer så mye! [emoji7] Håper alt går bra med dere [emoji4]

Jeg fødte ganske nøyaktig 6 timer etter jeg skrev innlegget [emoji1] Prinsessen kom til verden 26.06.2018 klokken 12:09 etter en ganske intens og rask fødsel. [emoji173]
Gratulerer [emoji7]

Gratulerer!

Tusen takk alle sammen! [emoji178][emoji177] Alt går veldig bra med oss. [emoji7]

Back
Topp