Tegningsblødning

TinyFeet

Betatt av forumet
Noen som har hatt det uten at rier begynner med det samme? Hadde det i går kveld, ble strippet på formiddagen, blødningen i 10 tiden på kvelden... men kynnerene ga seg etter et par timer, og nå går jeg bare her og venter... hvor fort etter blødning begynte fødsel og rier hos deg?

Noen som har hatt det uten at rier begynner med det samme? Hadde det i går kveld, ble strippet på formiddagen, blødningen i 10 tiden på kvelden... men kynnerene ga seg etter et par timer, og nå går jeg bare her og venter... hvor fort etter blødning begynte fødsel og rier hos deg?

Her begynte ikke riene med det samme. Første dag med tegningsblødning var en torsdag. Kom blodtilblandet slim torsdag og fredag. Lørdag var det ingenting. Men da var jeg på IKEA og kjente masse nedpress og ubehag. Natt til søndag fikk jeg menssmerter kl 3 og rier kl 5. Og litt utpå morgenen kom det mer blod. Så hele søndagen hadde jeg blodtilblandet utflod og uregelmessige rier. Snuppa ble født kl 3 natt til mandag [emoji6] Idag er hun 7 uker [emoji322]

Hos meg har tegningsblødningen vært startfase for fødsel. Med alle fire kom denne bittelille blødningen mellom 6-12 timer før baby var ute. Men det var ingen rier på mange timer enda da[emoji6] Jar bare hatt nokså korte fødsler med intense rier!

Første gang ble jeg strippet en fredag, og riene startet natt til søndag.

Denne gangen ble jeg strippet på overtidskontroll tidlig på dagen, fikk maserier når jeg kom hjem, men disse ga seg etter noen timer. La meg på kvelden og våknet klokka 1 med regelmessige rier hvert 3.minutt. Kom inn på føden med 4 cm, og 45 min senere var lillebror ute. Ble en skikkelig styrtfødsel[emoji85] var du skikkelig moden når du ble strippet kan det sette i gang fødselen. Ellers har det nok ikke så mye effekt. Dette svangerskapet ble jeg også strippet to ganger før termin, men da bare med 1 cm åpning, skjedde ingenting da, ennet enn at jeg blødde litt.

Back
Topp