Tegningsblødning

KristinBHansen

Flørter med forumet
Jeg er 38+5 i dag (termin 5.11, men må høre her inne også), tidlig på natten i natt hadde jeg en liten blødning, ringte til sykehuset da jeg har fått beskjed om dette av jordmoren min. Hun jeg pratet med kom frem til at det var tegningsblødning. Har også hatt mer mensmurringer, nedtrykksfølelse og kynnere siste dagene. Jordmoren mente det kunne gå alt fra ett par timer til noen dager, er førstegangs. Noen som har erfaring med dette, og hvor lang tid det eventuelt kan ta? :-) Han kan gjerne bare komme nå synes jeg :p

Oi så spennende :)
Jeg kan ikke svare deg, men krysser fingrene for at noe e på gang :D

Første fødsel hadde jeg tegningsblødning etter mange timer med tullete innefektive rier og det tok flere timer til før hun ble født, holdt på i totalt 38 timer :p denne gangen kom tegningsblødningen rett før han ble født, kjente ordentlige rier like før 12 og han ble født 13.52 :p

Første fødsel hadde jeg tegningsblødning etter mange timer med tullete innefektive rier og det tok flere timer til før hun ble født, holdt på i totalt 38 timer :p denne gangen kom tegningsblødningen rett før han ble født, kjente ordentlige rier like før 12 og han ble født 13.52 :p

Såpass ja, da gikk det fort med nr2 :p Kjenner jeg iallefall satser på det ikke er ukesvis igjen :-)

Med meg tok det nøyaktig 3 døgn fra første tegningsblødning til min datter var ute den første ganen. Så det kan ta litt tid om du er førstegangs.

Vet ikke om det har noe å si om du er førstegangs eller ei for når blødningen kommer ift fødsel, jeg hadde tegningsblødning 2 dager før mitt barn nr 3 ble født.

Jeg hadde tegningsblødning forrige mandag, og hun kom kl 01:00 natt til onsdag :)

Så spennende! Jeg hadde tegningsblødning i går, så venter i spenning! får håpe det skjer noe veldig snart!

Åh, vi får håpe! Kjenner du noen andre tegn?
Jeg hadde rier dagen før tegningsblødningen, som ga seg etter 4-5 timer. Men nå i ettertid er det rolig, bortsett fra kynnerne da, de er der fortsatt. Og fortsatt 4 cm åpning (som jeg har hatt en stund) :) mine 2 første fødsler startet med spontan vannavgang uten noen andre tegn.

Hadde litt tegningsblødning samme dag lillegutt ble født :)

Hadde ingen tegningsblødning med første. Fødselen startet med prematur vannavgang.

Både andre og tredje fødsel startet med rier, og fikk tegningsblødning etter ca 1 time med rier. Så ingen blødning hos meg før fødselen var i gang.

Lykke til! Håper du slipper vente mye lengre :)

Back
Topp