Tegningsblødning ?

Utrolig86

Betatt av forumet
Fikk istad en stripe med rosa blod i bindet ( går med tena... Lekker litt om dagen :-/).

Er der dette som kalles tegningsblødning ?

Er 39+4.

Fikk istad en stripe med rosa blod i bindet ( går med tena... Lekker litt om dagen :-/).

Er der dette som kalles tegningsblødning ?

Er 39+4.

Det er det nok, da kan det starte snart, eller det kan gå en dag eller to har jeg hørt :) spennende :)

Har hatt litt misfarget utflod etter dette i dag. Ingen grunn til å ringe jordmor av den grunn?

Har hatt litt misfarget utflod etter dette i dag. Ingen grunn til å ringe jordmor av den grunn?

Ingen her som har fasit på det, dessverre. Ville nok sett det an til i morgen. Kanskje natten bringer deg mer info?

Høres jo mer og mer ut som at det er noe på gang neri der, og at du ikke er langt unna fødsel.

Jeg har hatt tegningsblødning et par ganger, når jeg fikk det første gang sa jordmor at hun trodde det kom til å skje noe ganske snart, det er snart to uker siden :-\

Jeg hadde tegningsblødning om morgningen. Hun var ute samme kveld :)

Jeg fikk masse murringer og kynnere i natt. Sammen med rosa på papiret. Så ringte jordmor på sjukehuset og hun sa dette bare var gode tegn og at det betydde at prosessen var i gang. Hun sa ( klokelig) ikke noe om tidspunkt for hva jeg kunne forvente, ettersom det helt tydelig varierer veldig. Men i natt tenkte jeg at nå- nå skjer det!

Fortsatt murringer og litt rosa i dag. Så jeg håper jo at det vil skje snart. Jeg er klar!:-)

Termin tirsdag 10.5 :)

Jeg fikk masse murringer og kynnere i natt. Sammen med rosa på papiret. Så ringte jordmor på sjukehuset og hun sa dette bare var gode tegn og at det betydde at prosessen var i gang. Hun sa ( klokelig) ikke noe om tidspunkt for hva jeg kunne forvente, ettersom det helt tydelig varierer veldig. Men i natt tenkte jeg at nå- nå skjer det!

Fortsatt murringer og litt rosa i dag. Så jeg håper jo at det vil skje snart. Jeg er klar!:)

Termin tirsdag 10.5 :)
Hvordan går det , har bebbisen kommet ?? ;)

Hei igjen!
Jenta vår ble født i går 0731 :-)

Jeg dro til sykehuset 1400 lørdag 7.mai. Ble lagt inn med 2 cm. De ville ha meg inn til sjekk fordi de trodde vannet hadde gått.

Kl 1700 ca konstaterte de aktiv fødsel med 4 cm. Kl 1800 fikk jeg lystgass, noe som var helt fantastisk og rett og slett morsomt! Epidural og drypp satt 2330, riene til seg ikke nok opp. Natta ble lang. Full åpning først 0600 tida. Fikk begynne å presse 0630, og jenta ute 0731.

En nydeleg liten frøken ❤️

Gratulerer med jenta :)

Gratulerer så mye! :D

Gratulerer så mye :)

Back
Topp