Tegningsblødning

Side

Glad i forumet
VIP
Jeg hadde dette 3 dager før fødselen med forrige mann. Må man ha det? Har dere alle hatt det som et tegn på at fødselen er i gang, eller har bare vannet gått uten blod, eller at du har hatt rier uten blødning? Bare lurer på om jeg skal vente på blødning denne gangen som sist....eller om jeg kan sitte her med rier?

Jeg fikk ingen forvarsel sist..det begynte bare med rier med 3min mellomrom hos meg! Vannet gikk ikke før pressriene og jeg så ikke noe til blødning eller slimpropp eller noe slikt før riene!;)

Ingen tegn hos meg heller. Plutselig rier;)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Har heller aldri hatt blødning. Har aldri sett noe til slimproppen heller, tror jeg!
Har bare startet med sammentrekninger som har blitt sterkere og sterkere!

Takker for svar. Da håper jeg takene jeg sitter med tar seg opp. Men de gir seg vel som vanlig... Blir satt igang på fredag, men vil jo helst at det skal skje uten hjelp

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Sist gang hadde jeg ingen blødning eller andre tegn på fødsel før riene satte i gang. Har ikke sett noen tegn denne gangen heller.

Jeg har ikke hatt blødning før rier eller vannavgang, men har alltid mistet slimproppen før det har starta. Kom litt slim hos meg her om dagen, men det var nok bare litt av proppen dessverre :P

Har ikke hatt det med de to første. Vannavgang første gang å rier andre gang.

med storesøster hadde jeg bare rier, ingen blod, men med lillebror så kom det en del blod ut da vannet gikk

Nå har denne tegningsblødningen kommet oss meg. Må være det. Skal inn på sykehuset og sjekke tenkte jeg.

Så spennende! Masse lykke til!:-)

Back
Topp