S-40500609
Andre møte med forumet
Hei, jeg har hatt mensmurringer/kynnere i 3 dager i natt stod jeg opp og hadde blødd. Ringte føden de sa mulig fødsel er på gang. Andre som har opplevd det, når startet evt. Riene? Andregangsfødene her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde nesten lignende bare jeg var i uke 22 første gravidtet men jeg hadde rier en dag før men jeg viste ikke det var rier neste dag hadde jeg uansett time hos jordmor kl 10 men jeg sto opp kl 6 for å ta en dusj nårJeg opplevde at jeg fikk prikking i ryggen når jeg sov. Og det irriterte meg. Tilslutt våkna jeg. Det va tegnene som var før riene satte igang. Ringte føden. Tok alt bare med ro. Var ikke noe særlig smerte. Men da jeg gikk på do oppdaget jeg blod. Ringte føden. Og ble bedt om å komme inn. 1 time senere va jeg dratt. Og da jeg var i bilen skjønte jeg at pusteteknikk måtte igang. Det tok en time å nå sykehuset. Og fikk beskjed at jeg var 3-4 cm alt. Ble lagt inn. Og 8 time senere va jenta
Uff så trist. Jeg mistet i sommer. Uke 16Jeg hadde nesten lignende bare jeg var i uke 22 første gravidtet men jeg hadde rier en dag før men jeg viste ikke det var rier neste dag hadde jeg uansett time hos jordmor kl 10 men jeg sto opp kl 6 for å ta en dusj når
Jeg sto opp fra senga så fikk jeg masse blødninger som mensen men blødninger var værre ringte sykehus dro ditt så måtte i ambulanse til Ullevål sykehus min var også åpning 3-5 cm måtte vente til kl 21:45 så ble det ei jente og døde en uke etter
Det er veldig forståelig. Jeg ville ha tatt slike ting opp med lege /gynekolog. Min gynekolog følger meg nøye. Og hun skriver også mld til min fastlege. Med tanke på sykemelding og sånn. Så jeg blir tatt vare på. Og kan finne roen når ting er galt. Har hatt 3 spontanabort og 1 ma.
Men jeg er gravid igjen er i uke 14+3 følger meg veldig redd pga det som har skjedd med det første noen ganger når jeg ikke følger noen i magen blir stresset klarer ikke sove på nettene