Tegningsblødning:D

VenterPå

Forelsket i forumet
Kommet en del friskt blod i dag,og etter å ha lest meg opp har jeg funnet ut at det er tegningsblødning??
Er det noen med erfaring med dette??:)

Jeg har dessverre ingen erfaring, men jeg hadde ringt føden jeg ved friskt blod. Bare for å være sikker...kanskje er jeg hysterisk, siden jeg ikke har erfaring med det;/ men ringt hadde jeg!

Hadde ringt ved blødning ja, vet ikke noe om hva jeg skal gjøre så sent i svangerskapet.

Med eldste jenta hadde jeg det om morningen og riene startet på ettermiddagen:-)
Denne gangen var det blod og slim flere dager før.....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Ved blødning ville jeg ringt føden uansett hva du har lest. Man vet aldri:)

Huff,er så usikker...de gjør vel ikke noe i og med at verken vannet jær gått eller jeg har rier...men det koster jo ikke mange kcaloriene å ringe heller da,så får de avgjøre:)

Ringte nå,og de mente at det var bare å vente på at det skulle ta seg opp:) så da er det vel bare å pakke bag og vente da:) huff,håper ikke det tar flere dager,for nå er jeg så optimistisk:P

Håper det tar seg opp snart! Tenk at om ikke lenge får du møte lillegullet ditt! :D
Masse lykke til ;)

Ringte nå,og de mente at det var bare å vente på at det skulle ta seg opp:) så da er det vel bare å pakke bag og vente da:) huff,håper ikke det tar flere dager,for nå er jeg så optimistisk:P
Masse masse lykke til!:)

Tusen takk,alle sammen:) tror dessverre blødningen hat gitt seg,men det er vel uansett starten på noe!;)

Back
Topp