Tegning!

MiniSatan

Forumet er livet
I går kom frøkna hjem med verdens nydeligste tegning. Hittil har det vært mye kluss-kluss, men denne gangen var det helt tydelig tre mennesker som stod ved siden av hverandre! Og hun fortalte at det var henne, mamma og pappa. Ble helt rørt jeg altså, nudlingen!

Oj så flink da [:D][:D]

Vi er ikke i nærheten av å kutte ut krussedullene ser det ut til.. haha, hun har definitivt
ikke arvet storebrors kunstneriske evner.[:-] ligner mer og mer på mamman sin egentlig [8D][8D]

Er Robin flink til å tegne altså? Det visste jeg ikke, så kult [:)]
- og hvis Pernille ligner på mamman sin, så klarer hun seg nok bra her i livet! [;)]

Jeg har også noen nydelige slike hodefotinger.. Legger dem i en egen liten boks - Ingrid-Amandas første år eske! Masse fint! De er så herlige de tegningene!

Kjenner jeg elsker denne tida altså! [:D]

nååååå så herlig!

Her er vi nok på krusedull-stadiet enda ja gitt... Ligner nok på mammaen sin hun her også! [;)]

men vi er gode forbilder vi Lena?![8D]

Så utrolig skjønn, er nok en strund til det kommer sånne tegninger hjem her [:D]

Her går det også i abstrakt kunst!!!

Flink frøken du har!!! Koslig med sånne tegninger! Eller meningen bak dem betyr kanskje mest!!!

ORIGINAL: MiniSatan

Er Robin flink til å tegne altså? Det visste jeg ikke, så kult [:)]
- og hvis Pernille ligner på mamman sin, så klarer hun seg nok bra her i livet! [;)]

Ja Robin er veldig kunstnerisk, men er ikke så interessert i å drive med det lenger [:o]

Før jul har han så mange gaver han må lage, og dette året var det bare pes.. hehe, men han MÅ lage!
Frøkna hans på skolen kalte han kunstnern de første årene på skolen [:D]

Ja Pernille kommer nok til å klare seg greit har jeg en følelse av [8D]

ORIGINAL: nygarda

nååååå så herlig!

Her er vi nok på krusedull-stadiet enda ja gitt... Ligner nok på mammaen sin hun her også! [;)]

men vi er gode forbilder vi Lena?![8D]

Helt klart [:D][:D]  hahaha

Back
Topp