Tegne hus!!!!!

Ajja

Gift med forumet
Hjælp!!!!!
Vi blir jo nødt tel å tegne huset vårres..... Men eg kan jo ikkje, ikkje sambo heller...
Å sånne arkitekta e jo så dyrt... Å alle snekkeran vi har snakka me sei at alt kan tegnes e ikkje alt som kan snekkres.. tjhii[:D]
Så nu sett eg her å søke på nettet etter arkitekta... Eller nåen som kan tegne hus....

Nåen her som kan tegne????

Kan dere ikke bygge slike ferige hus da? Ellers har dere mest lyst på ett hus, som dere har konstruert selv?

ORIGINAL: Blåsmurf

Kan dere ikke bygge slike ferige hus da? Ellers har dere mest lyst på ett hus, som dere har konstruert selv?

Vi ska bygge om det huset som står på tomta.. Det som vi har kjøpt....
Derfor må vi tegne det!!!

Lykke til[;)]!

Vi har bygget om et gammelt hus, ble litt over dobbelt så stort! Ikke for å skremme, men det har vært til tider et lite H******!!! (vi har hele tiden bodd i huset, håper ikke dere skal det!)
Anbefaler dere å bruke en arkitekt, vi ble tipset om en "skap-arkitekt" som var billig og brukte han, men hadde vi kunne valgt om igjen, hadde vi godt for en som virkelig kan faget sitt! Og så skulle jeg brukt en interiør-arkitet samtidig.....nå sitter vi her med mange og store rom, som er umulig å innrede....synes vi da! Ønsker meg en interiør-arkitekt til jul, eller en homo som virker[:D]

ORIGINAL: Benz

Lykke til[;)]!

Vi har bygget om et gammelt hus, ble litt over dobbelt så stort! Ikke for å skremme, men det har vært til tider et lite H******!!! (vi har hele tiden bodd i huset, håper ikke dere skal det!)
Anbefaler dere å bruke en arkitekt, vi ble tipset om en "skap-arkitekt" som var billig og brukte han, men hadde vi kunne valgt om igjen, hadde vi godt for en som virkelig kan faget sitt! Og så skulle jeg brukt en interiør-arkitet samtidig.....nå sitter vi her med mange og store rom, som er umulig å innrede....synes vi da! Ønsker meg en interiør-arkitekt til jul, eller en homo som virker[:D]

Næi vi skal bo hos mine foreldra...
Går ikkje ant å bo i huset me baby når vi skal holde på å rive vegga å diverse...
Vi ska først få en kompis tel å hjælpe oss å tegne ei skisse...
Bærre sånn at vi kan få ned nåen av våres idea...
Så får vi se kem vi bruke..
Pappa kjenne en finsk snekker/arkitekt eller ka han e... Han har tegne om huset tel en pappa jobbe lamme og den blei knall bra... Han e faktisk ikkje så dyr heller... (trur eg ikkje)..

You must log in or register to reply here.
Back
Topp