tegn?

MNJ

Elsker forumet
med fare for å bli opptatt av tegn og sånn, må jeg bare spørre dere:

kan en spotting være lysebrun? jeg har ikm på lørdag om en uke, og i dag hadde jeg plutselig litt lysebrun utflod.
ellers har jeg mensenmurringer (begynte i går), stikkinger nederst i magen, ømme og store bryster, er trøtt...og skal lite til før jeg blir kvalm og mister matlysten.

de siste tre syklusene mine har jeg vært stabil på 31 dager, så jeg tror ikke mensen kommer nå - da er det hvertfall noe merkelig på gang...hmm. jeg vil ikke ha falske forhåpninger, men det er jo litt vanskelig da!

mest dette med utfloden jeg tenker på...er det noen som har opplevd noe lignende?

Ikke meningen å skuffe deg, men det har jeg opplevd mange ganger... før mensen har kommet. [:(]

Lykke til

hei Labben,

ja, det er nok lett å gå og lete etter tegn...[&:] er vel bare å vente å se.
er du gravid eller prøver?

[:)] fra :maria.

Heisann!
Her får du litt info om utflod/sekret som vi Kvinner har! Håper det hjelper deg litt!!

Sekretet har 6 hovedstadier:
Mens: Rød blødning
Spotblødning: Rosa eller brun svak blødning eller blodblandet sekret.
Ingenting: Tørt. Man kan ofte føle seg fuktig på fingeren, men det tørker fort.
Klebrig: Som regel hvitt eller gult, men noen ganger fargeløst. Sekretet er klebrig, og kan danne små topper når du prøver å strekke på det, men danner ikke tråder. Klebrig sekret kan også være klumpete og gummiaktig, men mangler fuktigheten som er i eggløsningsslimet.
Etterlater stripete og/eller ujevne flekker i trusa.
Kremet: Kan minne om melk eller lotion, og er gjerne tynt og hvitt eller gult.
Når du prøver å strekke det danner det ikke topper, men holder seg glatt, omtrendt som tynn fuktighetskrem.
Kremet sekret er tegn på at man begynner å bli fruktbar, og etterlater ofte en jevn sirkelformet flekk i trusa.
Eggehvitte: Vanligvis gjennomsiktig, men kan også være stripete. Minner veldig om rå eggehvitte, og kan strekkes i en lang tråd (ca. 2-20 cm). Dette er det berømmelige eggløsningsslimet, naturens perfekte glidemiddel, og sædcellenes mulighet til å komme seg inn i livmoren. Det unike med eggløsningsslimet er nemlig at det dannes mange tynne kanaler i det, slik at sædcellene kan komme seg opp igjennom livmorhalsen.
Når man har eggløsningsslim regnes man som ekstremt fruktbar.
Eggløsningsslimet vil også ofte etterlate en ganske jevn sirkelform i trusa.

Klem fra Kathrine

Hvilken tegn er du ute etter? Om du er gravid eller El eller ????

Kathrine

ORIGINAL: ~Kathrine~

Hvilken tegn er du ute etter? Om du er gravid eller El eller ????

Kathrine

hei kathrine[:)]

jeg prøver å ikke lete etter tegn egentlig, men det er jo så vanskelig[;)]. jeg har ikm på lørdag, men kroppen min har vært helt rar siden eggløsning. og annerledes enn før liksom. jeg merker det på to områder, som jeg ikke har opplevd før: for det første har puppene blitt så superstore! og ømme og hovne liksom. og jeg vet jo at det kan være et tegn på den hærsns tanta!! men jeg har aldri fått så store ømme pupper før, haha[:D] MEN: det viktigste er dette: jeg er vanligvis som ei klokke og alt går som regel sin vante gang. mensen kommer på dag 31. men plutselig her om dagen (for to dager siden) fikk jeg litt lysebrun utflod. men ingenting mer den dagen. neste dag gjentok det seg (alltid på mårran), men ikke mer resten av dagen. de siste dagene har jeg hatt masse mensenmurringer, og søndag var jeg nesten bombesikker på at tante rød ville komme på forhastet besøk, men den gang ei....så: i går ettermiddag fikk jeg noen mørkebrune dråper i doen, sånn som pleier å komme når tanta er noen minutter unna...så jeg ble kjempetrist, for da tenkte jeg at denne prøveperioden var over, ikke sant.....men tingen er at det ble med de tre dråpene....har aldri aldri skjedd før. og jeg skjønner ikke helt.
i dag har jeg ikke mensenmurringer og har hatt bare en dråpe lysebrunt (sorry for beskrivelsen[&:]).

ut i fra det flotte skjemaet du sendte (TUSEN TAKK!!!) kan det vel ligne på spottinger jeg har hatt eller? har du opplevd noe lignende......? mannen min sier at jeg må bare vente til ikmdato før jeg begynner å fundere.....og han har jo rett da[:)]

FORRESTEN: jeg må bare si at jeg fulgte spent med i den usikre perioden din, og jeg er sååå gla for at den lille skatten trives og veks der inne!!![:D] LYKKE TIL!!

klem.

Back
Topp