Tegn!

monkan

Flørter med forumet
Noen av dere som tror på at det er mening med alt som skjer og tror dere på at man kan få tegn på noe en må gjøre eller noe som er meningen ?
Noen av dere som kanskje har opplevd å få et tegn på noe?
Jeg tror veldig på slikt selv, og leter ofte etter tegn på ting, lytter på magefølelsen osv.

Absolutt.
Når jeg gikk gravid sa jeg til lege og jordmor at magen min var utrolig liten..
Uke 28 og man kunne ikke se noe, når jeg lå var magen nesten flat.
Men ingen gadd reagere..
Bestillte 3d ul, fikk en dato..
6 dager etter den 3d ul ble hun tatt ut med keisersnitt fordi formen var så dårlig, altså i uke 29.
Hadde jeg fått en 3d ul 2 uker senere hadde hun nok ikke vært i livet..
Så det var absolutt ment to be at jeg skulle dit ^^

så utrolig:) En må alltid prøve å kjenne hva en føler innerst inne, som regel er det rett

ORIGINAL: Elisabeth og to små

Ikke helt det du er ute etter, MEN, husker godt at mamma alltid sa at like før pappa pleide å ringe henne før, så fløy det alltid en hvit sommerfugl rundt henne. Etter hvert var det så standard, så når hun så sommerfugler visste hun at han skulle ringe/kom på besøk.
Flere ganger etter at han døde så har jeg hatt perioder hvor jeg har tenkt mye på han, og hver eneste gang har det dukket opp en hvit sommerfugl som har fløyet rundt meg. Tilfeldig? Helt sikkert, men litt snodig allikevel [:)]
Jo tenkte på slike ting også, helt fantastisk egentlig. Tror vi har flere slike tegn i hverdagen , bare vi ikke legger merke til det

ORIGINAL: monkan

Ikke helt det du er ute etter, MEN, husker godt at mamma alltid sa at like før pappa pleide å ringe henne før, så fløy det alltid en hvit sommerfugl rundt henne. Etter hvert var det så standard, så når hun så sommerfugler visste hun at han skulle ringe/kom på besøk.
Flere ganger etter at han døde så har jeg hatt perioder hvor jeg har tenkt mye på han, og hver eneste gang har det dukket opp en hvit sommerfugl som har fløyet rundt meg. Tilfeldig? Helt sikkert, men litt snodig allikevel [:)]
Jo tenkte på slike ting også, helt fantastisk egentlig. Tror vi har flere slike tegn i hverdagen , bare vi ikke legger merke til det

Jeg tenker at hvis det er meningen vi skal se tegnene, så hadde de vært så tydelige at vi hadde lakt merke til dem.
Men så kan det selvfølgelig være sånn at en person som er bevist på det, ser tegnene, mens en person som ikke er like mottakelig for slikt, ikke ser det.

Man ser det man vil se, og hører det man vil høre? Er det ikke det de sier..

men noen ting er absoultt ment to be!

Man kan jo tenke sånn at hadde ikke jeg gjort det, og vært der så hadde ikke jeg møtt typen og hadde ikke hatt datteren min idag osv.. ^^
Er nok mye vi ikke vet og forstår :D

ORIGINAL: Gaura

ORIGINAL: monkan

Jeg tenker at hvis det er meningen vi skal se tegnene, så hadde de vært så tydelige at vi hadde lakt merke til dem.
Men så kan det selvfølgelig være sånn at en person som er bevist på det, ser tegnene, mens en person som ikke er like mottakelig for slikt, ikke ser det.

Ja egentlig litt enig der. Jeg har ikke sett så mange tegn, men jeg prøver å følge magefølelsen. Og den har som regel rett.

ORIGINAL: ing_ping

Man ser det man vil se, og hører det man vil høre? Er det ikke det de sier..

men noen ting er absoultt ment to be!

Man kan jo tenke sånn at hadde ikke jeg gjort det, og vært der så hadde ikke jeg møtt typen og hadde ikke hatt datteren min idag osv.. ^^
Er nok mye vi ikke vet og forstår :D

det er ting som ofte skjer som man ikke forstår har noen mening, men så skjer ting senere og da forstår man det hele bildet.

Huska eg såg på Lisa Willams show på TVen når eg nett hadde fått lillegutt.. Eg var så sliten at eg knapt fulgte meg.
Så fekk eg såvidt med meg at det var ein familie som hadde sett masse kvite fjær i stua.. og da sa Lisa at det var eit tegn på at noen av de som hadde reist bort ville vise at de var der å passa på.

Tenkte ikkje mye på de akkurat. Eg sto opp dagen etterpå når gutten min skreik. Gjekk innpå badet med han og der låg det ein kvit fjær på badegulvet. Når eg skulle gå opp trappa så låg det jammen meg ein kvit fjær der og! Trudde eg skulle bli galen! hehe!

ORIGINAL: Datt du

Huska eg såg på Lisa Willams show på TVen når eg nett hadde fått lillegutt.. Eg var så sliten at eg knapt fulgte meg.
Så fekk eg såvidt med meg at det var ein familie som hadde sett masse kvite fjær i stua.. og da sa Lisa at det var eit tegn på at noen av de som hadde reist bort ville vise at de var der å passa på.

Tenkte ikkje mye på de akkurat. Eg sto opp dagen etterpå når gutten min skreik. Gjekk innpå badet med han og der låg det ein kvit fjær på badegulvet. Når eg skulle gå opp trappa så låg det jammen meg ein kvit fjær der og! Trudde eg skulle bli galen! hehe!

fikk litt frysninger jeg nå....
har også hørt det samme om mynter

Back
Topp