Tegn på tvillinger???

Tripptrapptresko

April 2011 August 2012 Desember 2013
Hei hei [:)]

Jeg er 9 uker og 5 dager ut i svangerskapet, men allerede nå er magen min så synlig at vi bestemte oss for å spre nyheten da jeg var 9 uker på vei. Det går ikke an å skjule at jeg er gravid lenger.

Jeg har venninner som har født/er høygravide og de sier at ingen av dem var så store før nærmere 4 mnd.

Kan det være at jeg skal ha tvillinger? Er det noen med tvillinger selv som opplevde dette..? [:)]
 
Jeg hadde ikke stor mage så tidlig, men nå er jeg ganske kraftig. Blir spennende å se om det er en eller to. Du får gi oss en tilbakemelding når du vet.

Selv har jeg to gutter på 5 1/2 mnd.
 
Takk for det [:)]  Ja det blir spennende å se. Magen min alltid vært relativt flat så det er litt uvirkelig å se den "strutte" allerede.
Så gøy! Dobbel glede kan jeg tenke meg [:)]
 
jeg fikk vel mage rundt 12 uke, men jeg fant ut to uker tidligere at jeg var gravid. og jeg var ikke tynn tynn hadde litt mage fra før. men uanset, første gang jeg var hos jordmor spurte hun om jeg var sikker på første dag i siste menstrusjon var riktig, ja hvordan det. livmoren din er veldig stor. hva mener du spurte jeg. kanskje du venter tvillinger.(da var jeg ca 14 uker) men fikk bare 1 liten jente. tilleg til det, så var jeg på amme gruppen for og lære litt så var det liten pisse pause, så sa en til meg wow du har vel ikke lenge igjen. mhm hadde 3 mnd igjen da. og mange spurte meg på bussen og på butikken om at no var det ikke lenge igjen eller jeg ventet tvillinger. så jeg var VELDIG stor.

noen er det,men du kan spørre om jordmoren kan høre på foster lyden, dei kan høre etter. eller få en ultralyd oppe på KK. lykke til. får gi en lyd når du finn ut av det.
 
heihei, min tante hun er ganske tynn av seg for å gjøre det klart..
hun fikk nettopp tvillinger og hun hadde så og si ikke noe mage før hun var 4 mnd på vei. men når det nærmet seg termin så var hun større enn hun var når hun ventet storesøsteren..

jeg fikk mage VELDIG tidlig no, er kommet halveis. MEN venter kun en..
mager er forskjellig, så finnes ingen fasit om hvordan magen til en som venter to eller flere skal utvikle seg, eller om hvor store de blir...
 
Jeg har to gutter på snart 4 [:)] jeg hadde ikke noe særlig mage de 4 første månedene , fikk vite at det var tvillinger på den ordinære ul [:)] kjekt med to på en gang :-)
 
Det er tydeligvis mange ulike fasonger på gravide mager [;)]

Var på tidlig UL i går og den viste kun et barn i magen [:)] så da er vel jeg bare en av dem med stor mage tidlig! Nå er det bare å glede seg til resten... [:D]

Tusen takk for alle svar [:)]
 
Jeg venter tvillinger og er snart 8 uker på vei. men magen min er full av luft[&:] men mager er forskjellige og da vises det forskjellige åsså.. [:D]
 
Magen min begynte plutselig å vokse da jeg var ca 16 uker på vei. Magen vokste i hopp hvis du skjønner, litt eksplosiv vekst i rykk og napp...:)
 
Jeg har tvillinger, men fikk ikke mage før jeg nærmet meg uke 20.
Nå er eg gravid igjen, og ser ut som jeg er halvveis på vei [8D]
Men regner med at den kun er oppblåst [:)]
 
Back
Topp