tegn på svangerskapsforgiftning

Gollemor

Forumet er livet
VIP
Jeg har så gæli hodepine, og hverken søvn, drikke eller paracet tar den.
Den sitter i panna, og har vart noen dager. 
Det er verst på morgenen, og er ekstra ille når jeg ligger på ene siden.
Jeg er var på om jeg får sånne flekker foran øynene. Det har jeg ikke, men jeg har fått et ubehagelig dobbeltsyn, på en måte. Føles ut som det flytter seg uten at jeg flytter blikket.

Ikke noe mer ødem enn før hodepinen kom. Får fort sting øverst i sida under brystet. Vondt på siste del av innpust. 

Ingenting av det her trenger å ha noe med hverandre å gjøre, men har dere erfaring?
Trodde jeg skulle til jordmor denne uka, men det er selvsagt ikke før slutten av neste uke.

For to uker siden var urinen fin, og blodtrykket også. Det har gått fra lavt, til normalt siden jul.

Vet jeg skal ringe jordmor eller føden om jeg er usikker, og det skal jeg gjøre uavhengig av deres svar, altså :) Vil bare høre litt :)

De fleste vil nok si: ring føden ja.

Jeg er også i tenkeprosessen på å ta en sånn tlf. Jeg har hodepine, tidvise smerter i magen, svimmelhet og kvalme...

Sjakkruta skrev:

Jeg er også i tenkeprosessen på å ta en sånn tlf. Jeg har hodepine, tidvise smerter i magen, svimmelhet og kvalme...

Når jeg las det du skrev, tenkte jeg med en gang- DU MÅ RINGE!
Rart hvor mye enklere det er å gi tips, enn å gjøre noe med det selv :)

Jeg skal ringe, og håper du gjør det også!
Lykke til :)

Gollemor skrev:

Sjakkruta skrev:

Når jeg las det du skrev, tenkte jeg med en gang- DU MÅ RINGE!
Rart hvor mye enklere det er å gi tips, enn å gjøre noe med det selv :)

Jeg skal ringe, og håper du gjør det også!
Lykke til :)

Ja hadde det vært så svart-hvitt som det ser ut, så hadde jeg gjort det ja.. Men, jeg har kronisk hodepine så jeg vet ikke hvorfor jeg har hodepine idag. Ang. smertene, så går de opp og ned, og jeg blander det med halsbrann og muligheten for at jeg ikke tålte jordbærene jeg spiste igår, så jeg aner ikke hva som er hva

Takk, og lykke til til deg også. Oppdater gjerne med hva de sier og hvordan det går

Sliter litt med samme greiene! Jeg har da proteiner i urinen (men det har jeg så og si alltid). Smerter i hodet som kommer og går, spesielt om natten. da våkner jeg. Har også hatt tre blødninger. de to første er blirr sjekket av spesialist vel å merke.
Er kvalmen og dårlig i magen.
Men, så tenker jeg.. Jeg går på selexid for en muligens uvi, og det er jo typisk tid for bi-hule vondt! Føler ikke for å ringe legen for tredje gang på to uker :-P

mye kan skje på 2 uker. dra til lege eller jm og få sjekket urin og bt!

Back
Topp