Eg er ekstremt sliten for tiden. Begynte med at eg ikke fikk sove om nettene, vandret rundt omkring i huset fra sofa til gesteseng til min seng osv - uten å klare å sove.
Men de siste to dagene nå har eg bare sove. Begynte i går morges, la meg igjen kl 8 og sov til halv 12 (for uten om et dobesøk). Sovet gjennom hele natta i natt, (med bare to dobesøk). Og la meg igjen kl 8 i dag og sov til halv 1.
Eg føler meg som en zombie, men vet ikke om det er pga for mye eller for lite søvn. Kroppen er ekstremt tung, og det er så vidt eg får beina med meg framver.. Orker ingenting ...
Har og ein del mer murringar, med skikkelig vond stingfølelse Innimellom.
Skal te jordmor på torsdags ettermiddag, så får liksom ikkje sjekka framgangen før då..
Koss er dåkke andre i form?
Og dåkke som har født te nå, koss var dåkke i form dagane før fødsel?
Men de siste to dagene nå har eg bare sove. Begynte i går morges, la meg igjen kl 8 og sov til halv 12 (for uten om et dobesøk). Sovet gjennom hele natta i natt, (med bare to dobesøk). Og la meg igjen kl 8 i dag og sov til halv 1.
Eg føler meg som en zombie, men vet ikke om det er pga for mye eller for lite søvn. Kroppen er ekstremt tung, og det er så vidt eg får beina med meg framver.. Orker ingenting ...
Har og ein del mer murringar, med skikkelig vond stingfølelse Innimellom.
Skal te jordmor på torsdags ettermiddag, så får liksom ikkje sjekka framgangen før då..
Koss er dåkke andre i form?
Og dåkke som har født te nå, koss var dåkke i form dagane før fødsel?