Tegn på noe framgang, eller bare sliten?

***Lykkelig***

Elsker forumet
Juli13-jentene
Eg er ekstremt sliten for tiden. Begynte med at eg ikke fikk sove om nettene, vandret rundt omkring i huset fra sofa til gesteseng til min seng osv - uten å klare å sove.
Men de siste to dagene nå har eg bare sove. Begynte i går morges, la meg igjen kl 8 og sov til halv 12 (for uten om et dobesøk). Sovet gjennom hele natta i natt, (med bare to dobesøk). Og la meg igjen kl 8 i dag og sov til halv 1.
Eg føler meg som en zombie, men vet ikke om det er pga for mye eller for lite søvn. Kroppen er ekstremt tung, og det er så vidt eg får beina med meg framver.. Orker ingenting ...
Har og ein del mer murringar, med skikkelig vond stingfølelse Innimellom.

Skal te jordmor på torsdags ettermiddag, så får liksom ikkje sjekka framgangen før då..

Koss er dåkke andre i form?
Og dåkke som har født te nå, koss var dåkke i form dagane før fødsel?

Har det akkurat make her også! Er helt skutt

Termin 16 Juli

Her også.. helt game over.. 3 dager til perm.. 3 dager!

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Jeg har det slik jeg også. Noen dager har jeg litt mer energi, men sover så dårlig om nettene at jeg må sove litt utover dagen også.

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Samme her. Noen timer og to dager igjen på jobb nå. MÅ holde ut... Aff!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Venter en liten gutt 25. juli <3

Jeg er slik jeg også. Sov godt i hele natt (hadde et par do besøk) Så var jeg i bhg med minsten også la jeg meg i ni tiden igjen og sov helt til halv to! :confused:Aldri vært så trøtt før jeg.. Har tenkt at det kanskje kan være kroppen som lader opp til fødsel? Orker veldig lite når jeg først er våken, men jeg må jo gjøre litt husarbeid osv.

♡Termin 15 juli♡

Kan sovne hvor som helst og når som helst.
Men igår og idag har jeg holdt meg våken med husarbeid.

Forrige fødsel var jeg i veldig god form, uten å måtte sove ekstra eller noe.
Fødte da tre uker før termin også, så var ikke inne i noe "forberedelsesmodus" ennå, og var jo også mye yngre da! :-)
Denne gangen er jeg mer trøtt og sliten, noe som er litt uvant.

Forrige gang var eg i super form, ingen form for ekstrem slitenhet eller trøtthet. Litlå kom 4 dager før tiden.
Eg er i uke 38 i mårå, forstår ikkje koss eg skal klara denna hverdagen viss eg skal gå te termin.

Men når eg tenke meg om, så har lillebror vert rolig desse to dagene og. Kjenner bevegelser og litt romstrering, men ikkje fullt så mye som tidligere.

Back
Topp