Tegn på nærstående fødsel?

En tråd i 'Juli 2016' startet av sjanetta_sunrise, 12 Jun 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Junibarn84 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboerne VIP Junibarna 2019 Julimammaer 2016

Ikke i min familie heller, utenom meg.

2. mkrago Flørter med forumet

Jeg var også første i familien, på begge sider, som gikk på overtid med storebror. Fødte den dagen jeg skulle igangsettes 11 dager over termin.

3. Julifrøken87 Glad i forumet Julegavene 2019 Julimammaer 2016

Jeg har faktisk håpet på at han kommer rundt termin eller etter, synes det er godt å ha tiden til å venne meg til hva som skal skje, hehe. Veldig spent på hvordan det går med meg, for jeg er egentlig helt forskjellig fra mine søstre, mor og mormor. Skulle nesten tro jeg var adoptert

4. Tuppelura92 Glad i forumet

Hadde blodig utflod i dag tidlig :) håper der betyr at noe er i gang! Men ringer man føden for sjekk for noe sånt? Eller venter man bare å ser om noe starter? :) jeg er skikkelig telefonpyse, så jeg vil ikke ringe hvis ikke det er vanlig :p Hehe

5. Katiee Forelsket i forumet

Ikke så mye som en liten maserie en gang. Menstermin for 3 dager siden så håpet jo at kroppen hvertfall kunne begynne å forberede seg litt. Ul termin om 6 dager da.

6. Katiee Forelsket i forumet

Ikke så mye som en liten maserie en gang. Menstermin for 3 dager siden så håpet jo at kroppen hvertfall kunne begynne å forberede seg litt. Ul termin om 6 dager da.

7. SmåØnsker2022 Ung og Aktiv! Julimammaer 2016

2 dager over menstermin og 4 dager til UL-termin, ingen tegn... Eneste er masse nedpress på kvelden og ganske sterke kynnere, men er bare på kvelden og har skjedd i 2-3 dager nå. Tar ikke det som et tegn lenger :p

8. Uglemora Flørter med forumet

For to dager siden var jeg på kontroll og ble undersøkt. Det var uten tvil begynt å modnes og jeg hadde tegningsblødning. De to siste nettene har jeg hatt både murring/menssmerter, vondt i korsryggen, uggen i formen og litt løs i magen. Som førstegangs så kjenner jeg meg så spent på om det vil komme til å skje noe snart!!

9. Nekinna2402 Gift med forumet Julimammaer 2016

Litt mageverk og blodig slim/utflod idag.

Aldri blitt så glad for blod før omtrent haha kom inn å fortalte mannen og han ble også gira :p håper det er tegn på at noooe går rette veien!

• Liker Liker x 3
  10. 2 søte små Forumet er livet Januarskatter 2015 Augustbarna 2021

Jeg forventet også å føde minst 1-2 uke før termin med førstemann siden alle kvinnene i familien min har født alt fra 8 dager til 2 måneder før termin. Jeg fødte dagen før termin. Har nå ca 10-11 dager igjen til termin og forventer ikke noe før tidligst ila uken som kommer. Moren min tror det vil skje ila helgen nå men jeg begynner å tvile

11. Lisajenta12 Gift med forumet Julimammaer 2016

Ikke så mye kynnere/maserier siste døgnet. I går ettermiddag lå jeg på sofaen noen minutter og han sprellet som en gal.. føltes som en svær, kraftig fisk som vred seg rundt inni der. Men roet seg og kjente normale bevegelser utover:)
    Menssmerter mer konstant i går og i dag da.

12. Junibarn84 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboerne VIP Junibarna 2019 Julimammaer 2016

Dag 6 på overtid, ingen tegn.

13. 3prinser Glad i forumet Oktoberskatter 2014

Ikke sikker på om det er tegn til fødsel men har hatt en del kynnere med en del kraft i i ettermiddag/kveld... for godt til å være sant da det er 10 dager til termin :p

14. Katiee Forelsket i forumet

Følte plutselig jeg fikk litt sterke kynnere/smårier. Var visst bare en stor bæsj som ville ut, omg - jeg må le.

• Liker Liker x 3
    • Morsom Morsom x 3
  15. 3prinser Glad i forumet Oktoberskatter 2014

Hahah :D

16. Lisajenta12 Gift med forumet Julimammaer 2016

Kom plutselig på at jeg ikke har hatt bekkensmerter de siste dagene. Kan hodet ha havnet lenger ned?? Tidligere i dag synes jeg magen var liten og..

17. Katiee Forelsket i forumet

Da er det brått noen rier på gang her, holdt på siden 23 i går. Tar seg ikke helt opp og er 7-10 min mellom. Noen er gaaaanske vonde da, pokker jeg hadde glemt hvor vondt det var ja. Håper det skjer ting i løpet av dagen.

• Liker Liker x 6
  18. Tuppelura92 Glad i forumet

Lykke til ;)

19. lillemor2012 Elsker forumet

Ingen i min heller,kun meg å sånn blir det mas av!!
    Uke 39 i morgen,å nå må hun komme! Orker ikke overtid

20. Nilema Forumet er livet August 2018 Julimammaer 2016

Hvordan går det jenter? Noen som kjenner på noe? Jeg har begynt å få nedpress, thats IT! Når kl bikker 24 er det 4 dager til termin! Spent nå må jeg si! :)

Del denne siden