Tegn på modning?

Februar 2012

Andre møte med forumet
Heisann,bare lurer på om noen av dere har begynt å få tegn på modning enda?jeg er  35 uker i dag og har mye kynnere,menssmerter og stikkninger i underlivet, jeg venter nr 3.......noen med erfaring?

Så spennende! Jeg er i uke 37 (38 på mandag) og har hatt vonde kynnere i perioder. Sent i uke 36 hadde jeg mye stikkninger i underlivet. Jeg er andregangs fødene. Jeg skal til JM på mandag og sjekke om jeg har noe åpning, men jeg tørr ikke håpe på at jeg har. Tenker å bestille akupuntur (eller koss det skrives..) etter jeg har vert hos JM. Har aldri prøvd det før men det kan visst ha god effekt på modning, fødsel og andre svangerskaps problemer. ser andre begynner med det i uke 36-37. Jeg har mye halsbrann så håper hun kan dempe det litt... Mister jo hele mat lysten, og det er nå jeg kan spise som jeg vil uten å tenke om lillegull får vondt i magen! Har du/dere begynnt å tenke på noe kjerringråd?

Uke 34+3 idag og her er det merkbare endringer.. Var hos jm i begynnelsen av januar og da var hodet så godt som festet.. Kjenner en del murringer i ryggen, stikninger i underlivet som tidvis er ubehagelige og kynnerene er annerledes.. Alt dette var klare tegn på modning sa hun da.. =)

Jeg har passert uke 36 i dag selv:) Men kan egentlig ikke si jeg har merket så veldig mye forandring, annet enn vondere i beina når jeg skal opp å gå.

Back
Topp