Tegn på fødselen nærmer seg?

Sikkert noen her som skjønner mer av dette enn meg og kan mer om dette [emoji38]

Har prøvd rieteller, legger ved bilde av de siste 6 riene mine nå, klarer ikke halvsove meg gjennom de lenger for de kjennes rimelig godt.. forrige fødsel lakk jeg fostervann så da dro jeg inn med en gang, men nå har riene kommet først. Når skal eller kan jeg ringe føden? Har overtidskontroll 10.30 i dag men nå føles det ikke ut som at jeg holder ut til da [emoji38]
IMG_3863.jpg
 
Sikkert noen her som skjønner mer av dette enn meg og kan mer om dette [emoji38]

Har prøvd rieteller, legger ved bilde av de siste 6 riene mine nå, klarer ikke halvsove meg gjennom de lenger for de kjennes rimelig godt.. forrige fødsel lakk jeg fostervann så da dro jeg inn med en gang, men nå har riene kommet først. Når skal eller kan jeg ringe føden? Har overtidskontroll 10.30 i dag men nå føles det ikke ut som at jeg holder ut til da [emoji38]
Vis vedlegget 271630

Det ser ganske tett og regelmessig ut da? Hadde samme som deg sist, så vet dessverre ikke helt hvordan det er å starte med rier.. håper det er noe på gang for din del[emoji5][emoji173]️
 
Sikkert noen her som skjønner mer av dette enn meg og kan mer om dette [emoji38]

Har prøvd rieteller, legger ved bilde av de siste 6 riene mine nå, klarer ikke halvsove meg gjennom de lenger for de kjennes rimelig godt.. forrige fødsel lakk jeg fostervann så da dro jeg inn med en gang, men nå har riene kommet først. Når skal eller kan jeg ringe føden? Har overtidskontroll 10.30 i dag men nå føles det ikke ut som at jeg holder ut til da [emoji38]
Vis vedlegget 271630
Jeg ville dratt inn for lenge siden:)
 
Tegn: overtidskontroll om 3 dager:)
 
Det dabbet av![emoji19] ble så sur og skuffet her en liten stund at jeg måtte virkelig ta meg sammen.. men det er andre her som har gått med flere tegn lengre enn meg, så får bare holde motet oppe[emoji5]
 
Slimproppen gikk i går[emoji16] ellers ikke så mange tegn her i dag.
 
Dere som har blitt strippa, endt med blodig slim, tok det lang tid før noe skjedde eller dere gikk i fødsel? Blodig slim av og på nå siden kl 10, men bare litt kynnere:/
 
Back
Topp