Tegn på fødsel

høst+sommerbarn

Betatt av forumet
Tenker en del på fødsel nå når jeg er 36 uker. Har planlagt keisersnitt i uke 39 men har opplevd å føde spontant med vannavgang 37+2. I uke 34-35 så hadde jeg oftere og vondere kynnere men ikke nå lenger. Har ingen tegn til at fødsel er nærstående med unntak av økt tykk utflod. Er så spent på om fødsel starter før keisersnitt. Hvordan er det med dere andre? Har dere merket noe tegn på modning eller at kroppen klargjør seg til fødsel ?
 
Har også tenkt på det samme! Kjenner på mye kynnere i det siste, så håper virkelig ikke at fødsel starter før ks… sist startet fødselen spontant 10 dager over termin
 
Hatt økte kynnere i nesten en uke, som har til tider vært regelmessige over tid og blitt sterkere før de har dabbet av. Ellers mer vann i kroppen og, litt brun/rosa på papiret i ettermiddag. Snart 39 uker:)
 
Spennende tid :happy:
 
Krysser fingre og tær på at lillemann skal komme tidligere enn termin
Kraftige kynnere og spark opp mot ribbeina er hverdagslivet nå om dagen
#utålmodig de siste 4-5 ukene
 
Er lov å bli utolmodig nå:angelic: Fikk påvist korona igår og er slått ut med hoste, kvalme og muskelverk. Ingen fødsel nå plis :stop:
 
NOE har nå iallefall skjedd i stad, for mer slim kom ut på do nå. Kynnerne har roet seg, igjen:p tror ikke jeg sier til noen som helst når de kommer tilbake...ikke samboer engang:hilarious:
 
Last edited:
Back
Topp