Tegn på fødsel?

Bkno6665592

Andre møte med forumet
Hei,

Noen med erfaringer på dette?

I uke 38. Har hatt mye kynnere de siste dagene , spesielt på kvelden. Tidligere i dag hadde jeg en liten frisk blødning. Tok kontakt med føden som ba meg se ann. Ila ettermiddagen så har jeg hatt mange vonde kynnere og mensensmerter, samt nok vært på toalettet 5 ganger..

Nå har det roet seg igjen, men er fortsatt uggen på en måte.

Vet det kan drøye endel uker til.. Men noen som har hatt det lignende?
 
Hei,

Noen med erfaringer på dette?

I uke 38. Har hatt mye kynnere de siste dagene , spesielt på kvelden. Tidligere i dag hadde jeg en liten frisk blødning. Tok kontakt med føden som ba meg se ann. Ila ettermiddagen så har jeg hatt mange vonde kynnere og mensensmerter, samt nok vært på toalettet 5 ganger..

Nå har det roet seg igjen, men er fortsatt uggen på en måte.

Vet det kan drøye endel uker til.. Men noen som har hatt det lignende?
Sniker fra november

Ser du skrev det i går, men jeg svarer likevel.
Da jeg fikk første i 2017, så var jeg veldig mange ganger på do med relativt løs mage kvelden/natta før det starta. Hadde også slimete utflod med iblandet blod, og slimproppen gikk (men er ikke alle dette skjer hos eller som merker at den går da). Riene startet noen timer etter den slimete/blodige utfloden :)
Hvordan går det med deg i dag?
 
Det roet ned helt ned utpå natta, så fikk noen etterlengtede timer med søvn. I dag har jeg bare hatt noen svake mensmurringer, så han ville nok ikke ut helt ennå alikevell;)
 
Back
Topp