Tegn på at spiren sitter?? Noen som vet?

L&J

Flørter med forumet
Hei jenter[;)]
Nå er vi akkurat ferdig med EL og forhåpentligvis sitter spiren..
Men har noen av dere som har vært gravide kjent noe dagene etter EL? Noen tegn på at spiren har hengt sg fast?? Vondt i mage,vondt i eggstokker,utflod eller noe??
Litt spennende å følge med hvis man kan merke noe i det hele tatt..
[:)]
 
Kvalme, trøtthet, metallsmak i munnen, ømme bryster, nupper på brystvortene, tissetrengthet, økt utflod osv er alle tegn på svangerskap, og noen oppdager dem allerede før ikm. Kjenner du noe til noen av dem? Det KAN jo være tegn på spire!
 
Lykke til!
 
Er akkurat ferdig med EL, men har fortsatt vondt i eggstokkene..Og har mer utflod enn jeg har til vanlig..
Bare ble litt nyskjerrig på om det kan være fordi noe fester seg[;)]
 
Hvor tidlig testet dere positivt??
 
Jeg har også hvit utflod, og stikkinger i magen/ eggstokkene.
Vi får håpe at dette er tegn på noe bra som skjer i magen vår[;)]
 
jUHU! gleder meg til jeg skal teste.. jeg hadde veldig vond eggeløsning her om dagen..kom tilog med noe rosa på pairet nå rjeg tisset..får håpe den  har satt seg
 
Kanskje spiren har satt festa seg hos deg "fotballfruen"[;)]
jeg bruker å ha veldig hard og oppblåst mage og litt stikkinger under EL, men denne gangen har det ikke gått over=)
 
"akkurat ferdig med EL" merker du ikke om spiren har festet seg. fordi: Den fester seg ikke før en uke etter EL!
 
Og innen den har festet seg, så aner ikke kroppen din om den har tenkt å gjøre det, naturig nok, og derfor merker du altså ikke det. Rundtom en uke etter el (normalt sett 7-10 dager etter) kan noen merke en liten "festeblødning2, men de ferreste merker det heller, og få tegn vil komme før rundtom IKm rett og slett fordi kroppen ikke begynner å produsere hcg (som er hormonet som gir deg teng på at spiren har festet seg, fordi det er det som lages når spiren fester seg) før egget altså fester seg, og det vil gå enda noen dager før nivået er så stort at det kan oppdages, med tester, og gi noe særlig med symptomer.
 
For å gjør det hele ekstra vanselig er de fleste av de tidlgie gravid-symptomene lik typsike pms-symptomer, det vær seg oppblåst, kvalm, ømme pupper og også en litt "kremet" utflod. Ikke alle får disse av pma, ei heller alle får dem av å være gravid, i alle fall ikke før IKM.
 
Men fingrene krysset for alle som venter på å kunne teste :)
 
ORIGINAL: L&J

Er akkurat ferdig med EL, men har fortsatt vondt i eggstokkene..Og har mer utflod enn jeg har til vanlig..
Bare ble litt nyskjerrig på om det kan være fordi noe fester seg[;)]

 
har lest av det fester seg ca en uke etter el.... LYKKE TIL!!! Jeg har og nettopp hatt el, på mandag eller tirsdag. Spennende....
 
Godt å få svar på alt man tenker og lurer på...har ingen barn fra før, og da lurer man liksom på det meste[:)]
 
vet ikke om det er tegn på at en liten spire fester seg, men jeg har og følt det som deg.økt utflod, hvit, og smerter i eggstokkene...håper så det skal være et positivt tegn, men det er vanskelig å vite....vi får bare teste når den tid kommer[;)]lykke til med testinga[:)]
 
Vi får krysse fingrene, og bare slappe av og håpe at alt ordner seg[;)]
Blir en baby på oss skal du se, bare et spørsmål om når[:)]
 
Tusen takk for svar jeg også lurer på det der har handt vondt der selv og lurer på det selv ...jeg er så spendt om jeg er gravid jeg ååå når jeg har vondt og er kvalm og tissatrengt :)
 
Back
Topp