Noen som allerede har født og som vil dele om de hadde tegn på at fødsel nærmet seg, altså før rier startet?
Eller er det noen ikke har født men som mistenker at noe er i gjære, og som også vil dele?
Min forrige fødsel var i 2018 og husker ikke om jeg hadde noen tidlige tegn da. Nå i dag har jeg følt på litt mens «murringer» nederst i mage og rygg - dvs ikke noe kramper, mer som litt press/trykk i nedre del av magen, som jeg ofte får når jeg har mensen. Litt som å ha forstoppelse liksom (beklager detaljer
).
Er 38+0 i dag, hadde vært sååå deilig å føde før termin i det minste (men ikke på 17.!!!
)
Eller er det noen ikke har født men som mistenker at noe er i gjære, og som også vil dele?
Min forrige fødsel var i 2018 og husker ikke om jeg hadde noen tidlige tegn da. Nå i dag har jeg følt på litt mens «murringer» nederst i mage og rygg - dvs ikke noe kramper, mer som litt press/trykk i nedre del av magen, som jeg ofte får når jeg har mensen. Litt som å ha forstoppelse liksom (beklager detaljer
).Er 38+0 i dag, hadde vært sååå deilig å føde før termin i det minste (men ikke på 17.!!!
)

derimot ble de sterkere ukene før fødsel. 3 dager før begynte de å komme i tak, med 2 minutters mellomrom. Helt overkommelig på dette punktet og sov sånn halvveis gjennom de de kommende dagene. 2 dager før fødsel gitt slimproppen, og dagen før begynte jeg med tegnblødning, så kom riene på morgenen, veldig milde i starten, men økte på.
I dag? Hvordan går det med deg?