Tegn på at fødsel nærmer seg

Uke 38 her og ingen tegn. Har ikke trua på at hu kommer denne uka hvertfall!!Altså jeg har kynnere og mensmurringer men d har j hatt i et par Mnd nå så ser på det som plager heller enn tegn på fødsel!
 
Det har presset så utrolig mye i rumpa i dag. Som om jeg må bæsje. Men må jo ikke det.. Hva kan det være??? Ikke hatt dette før i dag..
Renner også utflod mye mer i dag...
Hodet er festet for over 1 uke siden også
 
Det har presset så utrolig mye i rumpa i dag. Som om jeg må bæsje. Men må jo ikke det.. Hva kan det være??? Ikke hatt dette før i dag..
Renner også utflod mye mer i dag...
Hodet er festet for over 1 uke siden også

Samme her.. med meg begynte det på lørdag.
 
Det har presset så utrolig mye i rumpa i dag. Som om jeg må bæsje. Men må jo ikke det.. Hva kan det være??? Ikke hatt dette før i dag..
Renner også utflod mye mer i dag...
Hodet er festet for over 1 uke siden også

Baby som presser på tarmen, jeg har hatt det slik i mange uker. Tror ikke det er noe tegn ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tegn på at det nærmer seg er vel vannavgang IG rier :) tror mange blir skuffa :p kynnere er normalt, utflod er normalt, nerver i klem er vel heller ikke unormalt.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hadde noen dager med masse energi, men i går og i dag har jeg vært veldig sliten. Ellers ingen tegn på fødsel her.
 
20 dager og skriver under denne!


Slimproppen har gått da, hele to ganger faktisk! :p Også har jeg en cm åpning. Men det ække noe fødsel rundt hjørnet her❤️

Tror forøvrig det er litt skummelt å overanalysere sånne tegn. Tror mange her går på en smell med skuffelse, for i hver termingruppe er det er visst antall som vil gå over termin :)

13 dager til termin, ingen tegn som ikke er normalt 2 uker før termin tror jeg :) Regner med jeg er en av de som kommer til å gå over termin, men det er egentlig helt greit. Vil jo selvfølgelig møte lillesnuppa, gleder meg veldig, og kunne tenkt meg a hun kommer i mårra. Men samtidig koser jeg meg med å sove lenge på mårran, koser meg med å ha fri uten å MÅTTE gjøre noe, og bare ha meg selv å tenke på ;)
 
13 dager til termin, ingen tegn som ikke er normalt 2 uker før termin tror jeg :) Regner med jeg er en av de som kommer til å gå over termin, men det er egentlig helt greit. Vil jo selvfølgelig møte lillesnuppa, gleder meg veldig, og kunne tenkt meg a hun kommer i mårra. Men samtidig koser jeg meg med å sove lenge på mårran, koser meg med å ha fri uten å MÅTTE gjøre noe, og bare ha meg selv å tenke på ;)
Vettu jeg er så enig! :) Jeg er livredd for å gå over, men det er angsten, ikke nødvendigvis meg som gjør det sånn. Er jo dausliten om dagen og sover dårlig om natten så ikke akkurat FIT for fødsel nå. Jeg har nesten tre uker igjen til termin da, så nærmer seg jo egentlig ikke helt enda og er i grunn fornøyd med det, tross savnet etter å se henne er veldig stort nå!
 
Hode festet, mye nedpress, murringer i ryggen. Litt over ei uke til termin, men tror ikke han kommer før.
 
Back
Topp