Tegn på at fødsel nærmer seg

Solsikke16

Flørter med forumet
Tenkte det kunne være fint med en slik tråd.

Nå har ikke jeg termin før slutten av måneden med her e mine tegn på at noe skjer:
- Kviser(ikke hatt det siden 1.trimester)
- Kynnere, hele tiden
- Masse mensmurringer bak i korsryggen
- Økt utflod
- Konstant redebygging og vasketrang
 
Tenkte det kunne være fint med en slik tråd.

Nå har ikke jeg termin før slutten av måneden med her e mine tegn på at noe skjer:
- Kviser(ikke hatt det siden 1.trimester)
- Kynnere, hele tiden
- Masse mensmurringer bak i korsryggen
- Økt utflod
- Konstant redebygging og vasketrang

Skriver under på denne! Alt utenom kvisene stemmer for min del også. Har heller ikke termin før slutten av mnd, men tviler på at ho holder seg inne til den tid.
 
Tenkte det kunne være fint med en slik tråd.

Nå har ikke jeg termin før slutten av måneden med her e mine tegn på at noe skjer:
- Kviser(ikke hatt det siden 1.trimester)
- Kynnere, hele tiden
- Masse mensmurringer bak i korsryggen
- Økt utflod
- Konstant redebygging og vasketrang
Jeg kan også skrive under på denne! Har ikke fått så mye vasketrang enda da :) Har termin 29. Februar, og regner ikke med at hun kommer før egentlig.
 
Har hatt mer energi den siste uken enn hva jeg har hatt sammenlagt i hele svangerskapet tror jeg. Så nå er alt vasket, ryddet, kjøpt inn og klart til lillemor kommer :p Ellers har jeg i ukesvis hatt murringer, kynnere og noen heftige tak (har trodd kanskje noe har skjedd 2 ganger nå...), men her er ingen baby enda. Kroppen er et mysterium :)
 
Vasketrangen min kom og gikk. Varte bare en helg her. Så nå er det snart like skittent og uorganisert igjen :p Krysser fingrene for at den kommer tilbake.
 
13 dager til termin her.
Masse utflod.
Mens smerter både i rygg og mage til tider.
Kynnere.
Drit dårlig humør store deler av dagen (samme som sist)
 
18 dager til termin, ingen tegn på noenting. Heldigvis! Litt kynnere, men det betyr ingenting. :)
 
13 dager til termin :)

Mensmurringer
Kynnere (hver gang jeg reiser meg)
Utflod
Hodet festet og masse nedpress.

At hodet er festet og presser nedover var et skikkelig tegn i følge jordmor ettersom hodet ikke alltid fester seg hos flergangs før rett før fødsel.
 
22 days left...
Mensmurringer
Stikkinger der nede
Økt utflod
Økt aktivitet i kynnere
En slags indre uro i kroppen!!
Nedpress!
Urolig mage - Både nummer 1 og nummer 2
 
Her har hormonene blusset opp igjen.. Ikke slitt med de siden begynnelsen.. Nå blir jeg på gråten av alt... :p
 
Jeg også, gråter fordi jeg er glad, sint, skuffet, you name it... Skal ingen ting til før tårene kommer

Samme her :p
Svigermor har sydd babynest å sendte bilde.. Først gråt jeg fordi jeg ikke synes den var nøytral (den var grønn! :p) og så veldig gammeldags ut.. Litt etter gråt jeg fordi den var jo egentlig veldig fin, å jeg var takknemlig for at hun hadde lagd den.. Også begynte jeg etterpå å gråte for jeg var så irritert over at jeg gråter av alt..... :p
 
13 dager til termin :)

Mensmurringer
Kynnere (hver gang jeg reiser meg)
Utflod
Hodet festet og masse nedpress.

At hodet er festet og presser nedover var et skikkelig tegn i følge jordmor ettersom hodet ikke alltid fester seg hos flergangs før rett før fødsel.
Det var nesten helt festet her å når hun sjekket i forje uke. Dette er nr 2.
Presser nedover her å, kjennes ut som han ligger så langt nede at skulderen hans kræsjer i skambeinet. For kjenner det buler ut akkurat ved skambeinet og det rører på seg når ungen er aktiv.
 
Det var nesten helt festet her å når hun sjekket i forje uke. Dette er nr 2.
Presser nedover her å, kjennes ut som han ligger så langt nede at skulderen hans kræsjer i skambeinet. For kjenner det buler ut akkurat ved skambeinet og det rører på seg når ungen er aktiv.
Her har hodet vært festet i to uker nå, er 3 gangs. Vanskelig å plassere bena forran hverandre, ettersom at det kjennes ut som noe er i veien der nede [emoji1]
 
Økt utflod
Kynnere
Murringer
Noe nedpress (føles sånn ut, men hodet ikke festet)
Noe urolig mage

Ellers veldig sliten og lei :sorry:

Termin 26 februar, så det skjer vel ikke noe mer før da :p
 
Det var nesten helt festet her å når hun sjekket i forje uke. Dette er nr 2.
Presser nedover her å, kjennes ut som han ligger så langt nede at skulderen hans kræsjer i skambeinet. For kjenner det buler ut akkurat ved skambeinet og det rører på seg når ungen er aktiv.
Samme her. Det var bevegelig, men ikke mye. Så langt ned at det var like før det kunne regne som festet sa hun.
 
18 dager til termin, ingen tegn på noenting. Heldigvis! Litt kynnere, men det betyr ingenting. :)
20 dager og skriver under denne!


Slimproppen har gått da, hele to ganger faktisk! :p Også har jeg en cm åpning. Men det ække noe fødsel rundt hjørnet her❤️

Tror forøvrig det er litt skummelt å overanalysere sånne tegn. Tror mange her går på en smell med skuffelse, for i hver termingruppe er det er visst antall som vil gå over termin :)
 
Last edited:
Back
Topp