Tegn hver dag?

Har hatt ømme pupper og kvalme hver dag de siste ukene. I forrige svangerskap var samtlige symptomer fraværende i flere uker av gangen, før de kom igjen. Hadde helle ikke ømme pupper ved forrige graviditet. Jeg har med andre ord hatt veldig forskjellige svangerskap så langt :)

Kommer å går hos meg. Noen dager veldig kvalm sliten. Ømme pupper har jeg nada av- kanskje litt såre hvis jeg legger god viljen til. Men trøtt, det er jeg. :o

Har vært varierende hvor sterke symptomer, og hvilke symptomer har variert med hvor langt jeg har vært på vei.. Økende etterhvert som dagene har gått gjerne..men har fra tidlig av vært trøtt, ømme bryst, treig og oppblåst mage og litt tett i nesa. Har fra uke 7 vært plaget med kvalme som gradvis har økt fra dag til dag. Er i dag 8+5 og har bare hatt noen timer på formiddagen uten kvalme.

Har symptomer hver dag, og de har vært ganske like de siste ukene (er i uke 10) Ømme pupper er konstant, kvalmen varierende (1-3 kvalmebølger om dagen i ulik grad), strekk i livmorområdet om jeg strekker meg brått, nyser eller hoster. Også er det trøttheten da, er så usigelig trøtt på ettermiddagen/kvelden, legger meg mellom ni og halv ti hver dag, da er jeg helt kjørt.

trøtt, svimmel,kvalm og ømme pupper. Helt annerledes enn forrige svangerskap,da merket jeg nesten ikke noe til graviditeten før 2.trimester.

Kjenner du ikke økt følsomhet i nipplene? Da er su heldig.sist svangerskap hadde jeg ingen symptomer ;) nå får jeg vondt bare jeg tar av bhen..
Nja. Ammer enda så er veldig vant til ømme pupper fra før av :-p
Men er bare 4-5 uker på vei :) så kan fort forandre seg!

Har ømme pupper hver dag.
Miorgenkvalmen er også fast, men uggenheten og kvalme utover dagen kan variere både i styrke, når det kommer og hvor mange bølger jeg får..
Eller så er jeg trøtt og slapp, men noen dager er allmenntilstanden på bånn også, mens andre dager er jeg litt bedre og kan klare å ta ut av oppvaskmaskinen typ :)

Her er det utrolig heftig hver eneste dag :arghh::hungover:
Kvalm, uggen, trøtt og utrolig slapp, strekkinger i livmor som gjør at jeg må krøke meg sammen, sulten, humørsvingninger!!, tåler ikke lukter:rolleyes:, utrolig ømme bryster som klør noe helt forferdelig... Ja, mer enn nok for å si det sånn.. Håper noe avtar litt når jeg kommer i andre trimester :notworthy:Heartred

Kvalm, trøtt, hodepine, sult, ømme pupper, tåler ikke ulike lukter, brekninger, treg mage, vonde nipler og magemurringer hveeer dag :o
Skikkelig influensa som aldri går over :(

Last edited:
Har få symptomer, og de kommer og går hos meg :)

Litt ømme bryst, raskere trøtt og sliten, sulten hele tiden, litt treig mage (uten smerter heldigvis). Av og til stikk og strekkfølelse i livmor/mage.

Ømme pupper og mega vonde nippels. Døgnet rundt kvalme og potte tett i nesa hele tiden ;)

Blir så forvirret på kroppen. Føler meg ikke gravid. Følte meg mer gravid når ikke graviditeten ikke var konstantert.
Er relativt trøtt (men det er jeg uansett hele tiden), og hatt litt stikkinger i ny og ne.
Er så redd for en abort :( så analyserer alle symptomer hele tiden!

Her er det ingen symptomer lenger :)
Føler meg veldig heldig!

Kjempe fin form, og alt fungerer som normalt.
Eneste forskjellen på meg fra tidligere er at jeg har fått skikkelig avsmak på kjøtt.

Ingen mage foreløpig heller, så ingen som merker noe foreløpig ;)

Her er det ingen symptomer lenger :)
Føler meg veldig heldig!

Kjempe fin form, og alt fungerer som normalt.
Eneste forskjellen på meg fra tidligere er at jeg har fått skikkelig avsmak på kjøtt.

Ingen mage foreløpig heller, så ingen som merker noe foreløpig ;)
Hvor langt er du på vei? :)

Back
Topp