teddy er dø

DreamAngel

Flørter med forumet
jeg er lei meg i dag jeg.. hamsteren min teddy døde i natt[:(]
han døde av alderdom da[&o] snilleste hamsteret jeg noen gang har vært borti[:)] han ble over 3 år... jeg visste at dagen ville komme , men uff jeg blir så uendelig lei meg vær gang jeg mister et dyr[:(]
 håper på å få begravet ham i skogen når samboer kommer hjem, grave ham dypt ned og legge en stein over, til minne om den snilleste hamster på jord.(han var kompis med den ene hunden min oxo)

å.. så trist å høre.. en blir jo så glad i de skjønne dyrene våre...[:(]
Sender varme tanker til deg!

Så leit da [:(]
Trøsteklem på vei til deg [:)]

Uff da[:(][:(]
*trøsteklem*

uff da... kjedelig når dyrene dør fra oss [&:]
Jeg sev mistet fisken, kneleren og katusen min sist uke - tror det var overgangen til varmen som tok knekken på de, iallefal ikke noe alderdom!!
Men er ikke så gøy fordet...
Klem

Offfff.... Å miste dyr kan være tungt det...

Trøsteklem til deg...

Tusen takk for alle klemmer og varme tanker[:)] det hjelper meg masse. Jeg er så heldig at jeg har en så forståelsesfull samboer, han ringte meg fra jobben sin etter at han hadde fått melding fra meg om at Teddy var dø, og lurte på hvordan det gikk med meg osv. ble helt rørt jeg[:)]

Neiognei så trist!!
Det er fryktelig å miste dyr[:(]

*Trøsteklem*

Så god han er da!!

off , trist!

*trøste klem*

Var å begravde han i skogen istad.. la på en stor stein og skrev Teddy 2006 og samboer lagde kors som han satte bak steinen[:)] Nå kan vi minne han hver gang vi går tur forbi der.

Så søte dere er!!

Back
Topp