Tebage til normalen - eller litt verre

KathMor

Forumet er livet
Dette kommer jeg til å bli trøtt av ja.. Isabelle som pupper 05 og ikke sovner igjen før 07... og ei som nå igjen våkner 06.30..... fade assa... hadde Isabelle bare sovnet igje med en gang og emma sovet til 07 i det minste [:o]

Uff, høres tøft ut det der.... Alene med to små.... Det er jo typisk at de har helt forskjellig søvnmønster [&:] Sånn er det med Tuva og Nora og. Tuva er oppe 6.30 og Nora kan sove til 9.30 hvis hun har mulighet....

Har du sjanse til å sove litt på dagen om Emma er i bhg da?

Jeg får det ikke til bare [&:] Da er jeg GÅEN når jeg våkner og det går ikke når jeg må være "i form" å ha emma [8D]... men har ikke noen planer før litt seinere... så n skal man bare ikke gjøre NOE anna enn å dusje, spise frokost og slappe av til go morgen norge [:)]

Gleder meg litt til James kommer hjem nå ja - bare 8 dager igjen [:D]

signerer Tingeling1 ang soving på dagtid. Tøfft å være alene med 2 små, du må bare være løsningsorientert og gjøre alt du kanfor at ting skalgå rundt mens du er alene. Ogsøvn er jo det viktigste for mor!

hørtes tungt ut ja, prøv og sov litt på dagtid når hun sover da, ta dagene i litt rolig tempo...

håper han slipper den reisingen snart[:)][:)]

Reisingen blir det aldri slutt på desverre [>:][X(] Men men - man gjør det beste av hva man har! Så må bare se på det positive at jentene er generelt greie, Isabelle sover egentlig masse og vi koser oss med en fin og god rutine... [:D] (men fytti katta - skal bli godt å få james hjem igjen om 8 dager!)

zzZZZZZZZZZZZzzzzzzzzz

Det hørtes slitsomt ut...[&:] Håper det ordner seg til etterhvert!!! Og det gjør det nok også.
8 dager går fort!!![:D][:D]

All ære til deg som klarer dette! Her i huset hadde ikke det der fungert i mer enn en dag[&:] Du må jo bare fortsette å holde motet oppe, og PRØVE å sove litt på dagen[;)]

ORIGINAL: Medusa_83

All ære til deg som klarer dette! Her i huset hadde ikke det der fungert i mer enn en dag[&:] Du må jo bare fortsette å holde motet oppe, og PRØVE å sove litt på dagen[;)]

sign... men jeg tror at må en så må en... selv hvor grusomt d vil være!

ORIGINAL: chrichri

ORIGINAL: Medusa_83

sign... men jeg tror at må en så må en... selv hvor grusomt d vil være!

Jepp - der sa du det [;)] Blir nok tøffere når Isabelle tar mere plass, jenten ekrangler litt mere og begge krever meg mye mere.. Men må man så må man! Så setter man utorlig stor pris på den hjelpen man får da, setter veldig pris på når han faktisk er hjemme, og mamma som hjelper og kommer inn når hun kan, og FANTASTISKE venninner som tilbyr seg å hjelpe [:)]

Føler med deg!

Jeg fikk ikke til å sove med førstemann. Men nå har jeg i perioder MÅTTET. Min løsning har vært å legge meg i senga og amme. Da blir jeg søvnig. Lillebror sovner som regel da, og jeg også.

I går var jeg stuupetrøtt etter mye hosting på lillemann, og tidlig morgen på storesøster. Da la jeg lillebror i vogga på rommet til soving, og la meg selv i senga under dyna. Kroppen min var sliten og trøtt, men hodet lysvåkent. Men vips våknet jeg en time senere. Vet ikke hva som skjedde [;)] Men bare legg deg nedpå, og se hva som skjer. Avslapping blir det iallefall [:)]

Back
Topp