Team Turbo Skravletråd

Er det fast veiedag på fredager? Kjenner jeg er litt spent på morgendagen... :confused:

**JENTE FØDT 10.03.2010**
**JENTE FØDT 05.07.2013**
 
Jeg glemte å registrere i ukesutfordringen i går.. Kan jeg registrere det i dag?
 
Jeg klarte ikke å la være å snikveie i dag, litt dumt å holde på sånn men...det så bra ut hvertfall! Håper det holder seg til i morgen :p
 
Jeg klarte ikke å la være å snikveie i dag, litt dumt å holde på sånn men...det så bra ut hvertfall! Håper det holder seg til i morgen :p
Hehe.. Snikveiing hører med :p jeg har også snikveid, og regner med det går greit imorgen :)
 
Da er dagens 30 days gjennomført :) I går var jeg på jazzercise 1 time etterfulgt av sykkeltur 50 min i masse motbakke:) Nå må jeg bare hoppe i dusjen så er det tannlege besøk etterpå! Ha en super dag spreke jenter :)
 
Snikveier her også.. ikke bra så langt :(
Jeg har ikke tid til å trene, jobber hver eneste kveld. Derfor jeg er så lite aktiv her.
Tar meg fri på fredag, så får jeg se om jeg har energi til å trene litt da. Er helt kjørt etter nok en hard uke som lærer. Tøff start gitt :p

Håper dere ligger godt an :)
 
Jeg har ikke helt skjønt hvordan man regner poeng på ukesutfordringen, så det får noen andre hjelpe meg med... Jeg gjør det jeg kan, og satser på at det blir massevis av poenger ;)

**JENTE FØDT 10.03.2010**
**JENTE FØDT 05.07.2013**
Bonuspoengene får man dersom man har fullført alle delene på utfordringen :)
 
Da er det på vekta i morgen jenter :) Husk å oppdaterer ukesutfordringen innen i morgen kl 19 ( tror jeg det var, lurt å dobbelsjekke)
 
Go team turbo :)

Har vært i dårlig form denne uka,så ikke blitt no trening :(


Men vi skal vel ha en veietråd også??
 
Da var dagens 30 day og ukesutfordring unnagjort:)
Hadde komle til middag i dag, så vi får se i morgen på vekten hvor lurt det var dagen før veiing;)
Har snikveid tidligere og så bra ut da iallefall :p
 
Åhhh det var jo kjedeli Happygirl84 :( Håper formen kommer seg fort så du er fit 4 fight !!

Kan gått lage en veietråd, men dersom noen ikke vil at alle skal se det kan de jo sende en PM til meg.
Dersom dere har mulighet til legge inn vekta før kl 17 i morgen hadde det vært supert, mannen i huset reiser på jobb kl 18 og da hadde jeg fått gjort det uten barn rundt meg :)
 
Åhhh det var jo kjedeli Happygirl84 :( Håper formen kommer seg fort så du er fit 4 fight !!

Kan gått lage en veietråd, men dersom noen ikke vil at alle skal se det kan de jo sende en PM til meg.
Dersom dere har mulighet til legge inn vekta før kl 17 i morgen hadde det vært supert, mannen i huset reiser på jobb kl 18 og da hadde jeg fått gjort det uten barn rundt meg :)

Takk er bedre idag! :)

Hvis du ser på noen av de gamle veietrådene så ser du åssen de er laga :)
Ingen som trenger å skrive vekt hvis de ikke vil,de skriver da bare nedgang/oppgang i prosent og kg..
 
Back
Topp