Team Turbo Skravletråd

Hei!

Da var jeg her endelig. Jeg er 32 år og kommer fra Trøndelag. Er godt gift og har to søte små. Er klar for å krige!
Mitt største problem er godteri. Elsker alt som er søtt og salt og skal nå begrense meg til helg. Ellers er jeg veldig glad i å trene og er endelig i gang etter sommeren. Trener styrke to ganger i uken og en time spinning. Håper på inspirerende uker sammen med dere.
 
Hei alle :)

Jeg har vært bortreist i helga,så derfor ikke fått vært innom her!

Ønsker ikke skrive så veldig mye om meg selv egentlig ;)

Men jeg startet på Grete roede i januar og gikk to kurs.. Gikk da ned 11 kg.. ( på den vekta der).. Utifra vekta hjemme har jeg nå (etter opp et par kilo i sommer) nesten gått ned 10..

Jeg trener på senter to (tre når jeg får til) dager i uka.. Spiser godis/brus i helga! Og spiser regelmessige måltider!

Mitt mål er å gå ned 14 kg til sommern! Vet det går sakte nå som jeg gjør det på egenhånd da ;)
 
Stiv og støl i kroppen i dag ja! Har kjørt lang tur i rask gange og sirkel i tillegg til utfordringa både i går og i dag. Så deilig å være i gang igjen, og kjenne at man har brukt kroppen :D
 
Panna : Får man lov å ta færre knebøy og heller bruke vekter?
 
Jeg har ikke helt skjønt hvordan man regner poeng på ukesutfordringen, så det får noen andre hjelpe meg med... Jeg gjør det jeg kan, og satser på at det blir massevis av poenger ;)

**JENTE FØDT 10.03.2010**
**JENTE FØDT 05.07.2013**
 
Jeg har ikke helt skjønt hvordan man regner poeng på ukesutfordringen, så det får noen andre hjelpe meg med... Jeg gjør det jeg kan, og satser på at det blir massevis av poenger ;)

**JENTE FØDT 10.03.2010**
**JENTE FØDT 05.07.2013**

Kan egentlig signere denne jeg også.
Vi hadde dåp på søndag og spiste da kake. Vil det da si at jeg har " ødelagt" poeng for resten av uken på "snopedelen"
 
Kan egentlig signere denne jeg også.
Vi hadde dåp på søndag og spiste da kake. Vil det da si at jeg har " ødelagt" poeng for resten av uken på "snopedelen"
Jeg forsto det sånn at du ikke kunne spise godteri noen av dagene. For å få 50 ekstra poeng.

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 4
 
Jeg og har noen spm angående ukesutfordringen? Hvis alle på lag to er med, mens bare en på lag 1, vil det regnes gjennomsnittlig poengsum for hver av lagene? Dersom man vet man skal spise kake en dag bør man ikke melde seg på eller er det bra med de poengene man får til?
 
Kan dessverre ikke svare på noen av de spm, har heller ikke helt sjønt poengfordelingen på ukesutfordringen. Men håper vi håver inn masse siden alle er med:) Startet dagen med 30 Days shred og har syklet tur med ungene i sykkeltralla i 50 min!! Og hentet inn poeng på ukesutfordringen. Har funnet ut at jeg må kutte ut søtsaker helt en stund, for om jeg bare begrenser meg til en dag i uken er det så vanskelig å stoppe!
 
Jeg startet også dagen med 30 day shred, deretter ukesutfordringen, og i kveld har jeg gått tur i rask gange i 50 min.
Jeg for min del er svak for sjokolade, og den ser jeg frem til hver lørdag. Tror ikke jeg kommer til å ta bort den :p
 
For 2 år siden kunne jeg fint stå 3min i planken, idag slet jeg meg på å prøve å komme meg opp på 30sec :p kanskje jeg klarer å komme opp på et min iløpet av denne uka?:) morro hadde det vært.
Hvordan går det med dere? Blir vi noe lettere?
 
Bra Sjorven, og bitte lille my :D:-D Akkurat ferdig med utfordringa nå hehe... Har og trent no more trouble zones og cardio kickbox + gått tur med dyra ca 1 t :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Skal vi velge navn på laget?
Lag 2 høres ut som vi kommer på andre plass :p
Noen med forslag?
- Lag Max
- Super slankerne
- Fit group
- Sunn og sterk..
Ok, dårlige forslag :p kom med flere
 
Ja!!! Nå må vi finne et bra navn :) vi skal DEFINITIVT ikke ende opp som nr 2....
likte forslagene super slankerne, team turbo best :) hva med dere andre?
 
For 2 år siden kunne jeg fint stå 3min i planken, idag slet jeg meg på å prøve å komme meg opp på 30sec :p kanskje jeg klarer å komme opp på et min iløpet av denne uka?:) morro hadde det vært.
Hvordan går det med dere? Blir vi noe lettere?


Styrke kommer fort og går fort....så du klarer nok målet iløpet av uken :hello2
For min del syns jeg det går veldi bra, føler jeg har fått til kostholdet veldi bra, og trent masse :D Meeeeen viser ingenting på vekta o_O

Ser ut som dere andre også har vært veldi flinke!!!!!
 
Her går det veldig bra synes jeg. Har hatt stålkontroll på kostholdet så langt i uka hvertfall. Kunne kanskje fått til mer trening, men har vært så sinnssykt sløv på kveldene. Har tross alt hatt mine første arbeidsdager etter nesten to år hjemme :p Nå har jeg fri noen dager fremover, så da skal jeg prøve å skjerpe meg litt på det området også.

Ellers er jeg utrolig spent på vekta, har ikke snikveid meg (utrolig nok) så jeg aner virkelig ikke hvordan jeg ligger an. Litt redd for at musklene holder på en del vann siden jeg er så stiv og støl fremdeles av de nye øvelsene jeg har gjort. Får bare håpe på det beste, vekta SKAL gå nedover etterhvert iallefall! Det er bra sikkert ;)
 
Team turbo høres bra ut! Huff, jeg har mye å gjøre når det kommer til kosthold... Men, krysser fingrene!

**JENTE FØDT 10.03.2010**
**JENTE FØDT 05.07.2013**
 
Back
Topp