Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
hvordan er kynnere? måtte nesten dra hjem fra kjøpesenteret i dag..magen min ble pluselig helt hard..å kraftige smerter..det varte et par minutt...å thats it..noen som vet hva dette kunne ha vert?? litt ekkelt[8|]
Utolmodig så bare det, har spist snart en boks, så det har ikke funket sånn voldsomt kan en si.[:@]
Men eg har mye vondt nede i bekkenet/magen, så håper det skjer noe snart.
Vet jo ikke hva eg skal kjenne etter, merker eg blir mer og mer frustrert[&o]
hehe en boks? får håpe vi får snart vertfall;:) vet du hvilket kjønn du får da? nei man vet liksom ikke hva man skal kjenne etter... har en del stikkninger i underlivet jeg..sikkert hodet som presser..ikke vet jeg[8|] håper vi slipper gå over tiden vertfall...det må vere laange dager
Nei vet ikke hva vi får, må ha litt spenning.
Du skal ha en gutt?
Eg har og stikkinger i underlivet, har hatt det i et par tre uker nå. Jordmoren sa at det sikkert var babyen så lå og trykket. Men vi får håpe det er ting på gang slik at vi ikke må gå så mye lenger[;)]det hadde vert helt fantastisk[:)]
Har vert inne på tanken, men er redd for at det kan gjøre mer skade eller godt. Det sies at at fødselen kan gå veldig fort hvis en bruker lakserolje, men ikke vet eg......
Går det ann å få kjøpt det enda da, synes noen nevnte at de ikke solgte det på apoteket lenger.?!?