te!!!

karina85

Andre møte med forumet
rasberry te...skal det hjelpe mot å framskyve fødselen?? leste noe om det her på forumet..men er dette sant?sånn blad te..

så kjekt..sitter å drikker det no å håp;) hehe...vet du om det har virket på noen da?er så mye som skal "virke"..hehe[:D]

Er det stor forskjell på virkning av selve bringebærblad teen, og red raspberry kapsler?

tror det er akkurat samme virkning..syns det var det damen på helsekost sa[:D] bare at det er kapsler. spiser du slike.)? utolmodig du med ja[:'(]

hvordan er kynnere? måtte nesten dra hjem fra kjøpesenteret i dag..magen min ble pluselig helt hard..å kraftige smerter..det varte et par minutt...å thats it..noen som vet hva dette kunne ha vert?? litt ekkelt[8|]

Utolmodig så bare det, har spist snart en boks, så det har ikke funket sånn voldsomt kan en si.[:@]
Men eg har mye vondt nede i bekkenet/magen, så håper det skjer noe snart.
Vet jo ikke hva eg skal kjenne etter, merker eg blir mer og mer frustrert[&o]

Ja tenk å visst hva en skal kjenne etter.
Magen min er mer eller mindre konstant knallhard, føler at det er rett før eg sprikker til tider.

hehe en boks? får håpe vi får snart vertfall;:) vet du hvilket kjønn du får da? nei man vet liksom ikke hva man skal kjenne etter... har en del stikkninger i underlivet jeg..sikkert hodet som presser..ikke vet jeg[8|] håper vi slipper gå over tiden vertfall...det må vere laange dager

Nei vet ikke hva vi får, må ha litt spenning.
Du skal ha en gutt?
Eg har og stikkinger i underlivet, har hatt det i et par tre uker nå. Jordmoren sa at det sikkert var babyen så lå og trykket. Men vi får håpe det er ting på gang slik at vi ikke må gå så mye lenger[;)]det hadde vert helt fantastisk[:)]

ja blir en gutt=) hehe at dagene går annn å føles sååå trege!!!

[:D] drikk lakserolje!!! hehe..det gjorde venninna mi..og be mora di kjøre deg over nokken hompa i bilen..

Har vert inne på tanken, men er redd for at det kan gjøre mer skade eller godt. Det sies at at fødselen kan gå veldig fort hvis en bruker lakserolje, men ikke vet eg......
Går det ann å få kjøpt det enda da, synes noen nevnte at de ikke solgte det på apoteket lenger.?!?

Det er det som står på innpakningen og!!!

den ten virka på meg...[:)] eg drakk den i ein uke så ver lille bjørnar til verden...[:D] eg e ganske sikker på at den virker[;)]

folk er jo ikkje like... men du kan jo prøve kapslene... dei virker sikkert.[8D]

du får ha lykke til da[:D] eg har ei liten gutt han er bare så sjønn[:)]

Back
Topp