Jeg elsker kaffe og drikker til vanlig 5-8 dl om dagen. Har sjekka koffeinmengde og regna meg fram til at jeg kan drikke 2,5 dl som gravid, og har begynt å kutte kraftig ned på kaffeinntaket.
Pepsi Maxen er erstatta med Cola Zero Zero, men jeg trenger en annen varm drikke. Teer med lakrisrot og ingefær frarådes grunner fare for spontanabort, og grønn te kan senke folatnivået. Foreløpig har jeg funnet disse som jeg tror er trygge å kose seg med:

Har dere tips til andre gode og trygge teer, eller annen varm drikke til oss som prøver og de som er gravide?
Pepsi Maxen er erstatta med Cola Zero Zero, men jeg trenger en annen varm drikke. Teer med lakrisrot og ingefær frarådes grunner fare for spontanabort, og grønn te kan senke folatnivået. Foreløpig har jeg funnet disse som jeg tror er trygge å kose seg med:

Har dere tips til andre gode og trygge teer, eller annen varm drikke til oss som prøver og de som er gravide?

Så kanskje min kaffevane har påvirket han fra han var i magen

Det høres fint ut! Jeg elsker kaffe og skulle ønske jeg klarte å gjøre det samme uten uro, men både alderen min og mange års prøving uten resultat gjør at jeg ikke klarer det ¯\_(ツ)_/¯