Te i oslo... vet du?

*RoM*

Elsker forumet
Jeg har hørt rykter om at det skal være en bra butikk for å kjøpe TE i oslo, men finner ikke ut hvor. Finner bare plasser der de selger kaffe =(

Noen som har noen idèr?

Det er en liten butikk i Grensen, på vei ned til Stortorget som selger god te. På venstre side når du ser nedover mot Stortorget.

Det er en fin butikk i Bogstadveien også. Omtrent midt i på høyre side når du ser mot Majorstuen.

På Grünerløkka finnes en spesialbutikk for te elskere! Det er også en te-butikk i ei gate like ved Stortorvet. husker ikke hva noen av de heter...

hunnykaos skrev:
På Grünerløkka finnes en spesialbutikk for te elskere! Det er også en te-butikk i ei gate like ved Stortorvet. husker ikke hva noen av de heter...

Den i Grensen (ved Stortorget ) heter Black Cat.
 Ellers så ligger det en te- butikk inne på Byporten også.

Øverst i Markveien!

Den heter....... uhm.... House of tea :P nei, jeg husker ikke.

Mener å huske at den nederst på Grensen mot stortorvet heter "Black Cat" eller noe slikt.

Ellers er det en fin inne på Byporten i 1. etasje (den etasjen som er på platå med Oslo S).

Rooster Coffee i Østbanehallen (gamle toghallen på Oslo S) har også et godt utvalg i te.

Palais des Thes i Markveien på Grunerløkka, der har de fantastisk god te! Trikk til Olaf Ryes Plass og gå rett gjennom parken (ligger ved Lindex)

Tusen takk for svar dere. Da blir det te på meg denne uka! =D

Back
Topp