Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
helt enig i grapefruktjuice. Den er MØKK!Hei du. Jeg har også vært en liten prøver.
Jeg gikk for hostesaft og grapefrukt juice.
Alt i alt kan jeg oppsummere at dette ble kvalmende.
Grapefrukt juice er jo litt surt for magen. Og hostesaft va med lakris smak.
Jeg ville ha godt for kanskje 2 ting.
Hmm, leste i svensk studie , 2022 eller no at bisolvon hjalp . Men jeg kan fint la den ligge : )Pass på å ikke drikke salvie-te ETTER eggløsning. Den er abortfremkallende.
Jeg hadde altså ikke drukket bisolvon eller andre medisiner uten å være veldig syk... men det er selvfølgelig opp til deg. Den anbefales heller ikke til gravide .
Ville tro at rooibos og dong-quai kan du ta når som helst. Wild Yam sier de at det kan hjelpe med å forlenge lutealfasen. For meg funket det, fra 14 til 16 dager.
Hva er fertilitets smoothie? Det kunne jeg tenke meg å prøve, er veldig glad i slikt.Hmm, leste i svensk studie , 2022 eller no at bisolvon hjalp . Men jeg kan fint la den ligge : )
Melatonin tar jeg da jeg sliter med søvn . Får egentlig circadin .. og quetiapin for å sove . Men quetiapin vil jeg ikke ta da det egentlig er et antidepressiva . Og er i bytter mellom leger osv så da har jeg melatonin atm
da tar jeg kosttilskuddene uten å bekymre meg så legger jeg biosolvon på hylla til noen hjemme er syke
Salvie teen blir det nokk ikke mer av .. den var skikkelig forferdelig i smak ! Og jeg har ikke behov for å korte ned en syklus som allerede kan være 23 dager kort Men kunne trengt bedre blodgjennomstrømning , utenom ved tr
Har forøvrig funnet fertilitets smuudies som høres digg ut.. for menn, men regner med den er fin for kvinnfolk også ! Så det skal vi begynne med her i huset
Hihi Som er bra for mannens svømmere men regner med siden ingredienser er grønnsaker og frukt så er det bra for oss kvinner også !Hva er fertilitets smoothie? Det kunne jeg tenke meg å prøve, er veldig glad i slikt.
Haha, og de smaker sikkert godt! Da blir det smoothie til frokost en stund fremover!Skal gjøre svømmerene sterkere , vet ikke hva det kunne gjort for oss da annet enn at det er sunt
Jup de ser veldig gode ut da ! Tilogmed mannen som ikke er glad i sånt syns det kanskje forde han ikke har så mange alternativer .. jeg går ganske banan med forskjellige ting fortidenHaha, og de smaker sikkert godt! Da blir det smoothie til frokost en stund fremover!