Taza

twinanne

Forumet er livet
Hvordan gik det med deg i dag da, jeg for jo ikke lagt meg når jeg ikke hvet om du har det bra eller ikke[&:] Håper du blir ruger i morgen da vennen sammens med 1Hege.
 
Jeg håper oxo at du og 1Hege blir rugerer ilag i morgen[:)]
 
ORIGINAL: CiZz82

Jeg håper oxo at du og 1Hege blir rugerer ilag i morgen[:)]


 
 
Sign denne.
 
ORIGINAL: * Bobbo *

ORIGINAL: CiZz82

Jeg håper oxo at du og 1Hege blir rugerer ilag i morgen[:)]




Sign denne.

 
 
signerer denne jeg også.
 
HÅPE HÅPE HÅPE HÅPE HÅPE HÅPE[:D]
 
Heisan jenter:)
 
Har vært borte hele dagen, så ikke hatt tid til å oppdatere dere da vøtt..[8|]
 
Men fikk gode nyheter i dag, alle 6 var befruktet!!! JIPPI!! Så blir vel mest sannsynlig ruger i morgen, enda ikke bestemt meg for om jeg skal sette inn 1 eller2.. Men tror det blir 2.
 
Håper bare ikke noe har skjedd i løpet av dette døgnet da!!! Tørr liksom ikke helt å glede meg enda da vøtt. hehe, men dere får høre mer i morgen!!
 
NATTA!!![:D]
 
Taza dette var gode nyheter på morgenkvisten., lykke til i dag. WOW alle 6 var befruktet så bra da, snakk om eggekvalitet, håper alle var av første klasses kvalitet da. Skulle jo bli noen på frys nå håper jeg, kysser fingrene for deg og venter spent på opptaring fra deg - da er du ruger snart[:)]
 
ORIGINAL: twinanne

Taza dette var gode nyheter på morgenkvisten., lykke til i dag. WOW alle 6 var befruktet så bra da, snakk om eggekvalitet, håper alle var av første klasses kvalitet da. Skulle jo bli noen på frys nå håper jeg, kysser fingrene for deg og venter spent på opptaring fra deg - da er du ruger snart[:)]

 
Sign denne.. [:)]
 
Kjempe gode nyheter[:)][:)] Lykke til i dag[:)]
 
ORIGINAL: twinanne

Taza dette var gode nyheter på morgenkvisten., lykke til i dag. WOW alle 6 var befruktet så bra da, snakk om eggekvalitet, håper alle var av første klasses kvalitet da. Skulle jo bli noen på frys nå håper jeg, kysser fingrene for deg og venter spent på opptaring fra deg - da er du ruger snart[:)]
 
Venter spent på oppdatering[:)]
 
Back
Topp