Taza

twinanne

Forumet er livet
Har ikke hørt så mye fra deg den siste tiden, hvordan går det med deg foresten og hva er planenen nå?

Har tenkt litt på deg, det siste som er oppdatert på deg er at du er stikker - men det har du vært veldig lenge isåfall.

Jeg lager ikke denne tråden for å mase, men for at jeg bryr meg[:)]

Heisan:)

Hyggelig at du tenker på meg[:)]
Er innom så lite for tiden, har så mye annet å gjøre nå som sommeren er på tur.
Her er alt bare bra, sprayer og stikker så det suser etter[:D] Er på stimm dag 7 i dag, så vi får se hvordan det går. Ble lang versjonen den her gangen, så håper på ett bedre resultat!!

Ønsker deg lykke til i rugeperioden også!!! Denne gangen skal de sitte!!!!!![;)]

Det var flott å høre fra deg Taza, krysser fingrene for at denne laneg varianen gir deg en spire eller to i magen, slik at du får en hemlighet å bære på i sommer. Da er det vel ikke lenge til ultralyd da, sprøytedag 7 i dag?

Skal på ul i morgen, så det blir spennende!! Var en tur på ul på tirsdagen også, da så de 9folikker. Men det gjorde de sist gang også, men det falt jo bort en del, så det blir spennende denne gangen:)

Hvordan er magefølelsen din den her gangen da?

ORIGINAL: Taza

Skal på ul i morgen, så det blir spennende!! Var en tur på ul på tirsdagen også, da så de 9folikker. Men det gjorde de sist gang også, men det falt jo bort en del, så det blir spennende denne gangen:)

Hvordan er magefølelsen din den her gangen da?

Lykke til på Ul imorra, Taza. [:)]

Taza det blir spennendes i morgen da, lykke til [:D]

Back
Topp