Taylor shoes

ozon

Gift med forumet
De har jo ikke inne en eneste farge i cayman i womens size 4!!! Eller er det bate hos meg?!?[:@][:@][:@][:@]

ORIGINAL: Mrs.Black Beauty

ORIGINAL: Lillejenta18

for å stjele tråden litt[:)]: Hvordan vet man hvilken størrelse man skal ha, og hvor mye koster de der???

de cayman kommer vell på rett under 300kr med frakt. det står amerikanske størresler der,så kan du trykke på en link som viser europeiske størrelser rett under.[:)]

betalte rett under 270 kr for mine [:D]

ORIGINAL: ma-lina

De har jo ikke inne en eneste farge i cayman i womens size 4!!! Eller er det bate hos meg?!?[:@][:@][:@][:@]

de har de i en slags grønnfarge [:)]

kjipt...!! [:'(][:'(] men str 4?? i amerikanske str...!!? sikker på at det ikke er str 6 du må ha??[:)]

str4 = 36 tror jeg

ORIGINAL: Hormonella Olsen

*kremt* link anyone? [8|]

eeeeeeeeeeee....  jatakk....

ORIGINAL: mamma_23

ORIGINAL: Hormonella Olsen

*kremt* link anyone? [8|]

eeeeeeeeeeee....  jatakk....

dytte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ORIGINAL: nina

de har de i en slags grønnfarge [:)]

Men grønn dah.... Ææææsj, nei ikke meg det...

ORIGINAL: Lillejenta18

for å stjele tråden litt[:)]: Hvordan vet man hvilken størrelse man skal ha, og hvor mye koster de der???

Vis du er i Egersund en dag, gå inn på Midbrød (EuroSko) og prøv de, de har orginale crocs i butikken..

ORIGINAL: MsMarte

Jeg ville ha mine i lyserosa, men det var helt umulig[:@][:@]

hvorfor

jeg betalte 266kr

Jeg ville hatt de i cotton candy, men de gikk jo ikke ned til mer enn 5[:'(]

Back
Topp