Taxi

85modell

Glad i forumet
Bestillte taxi med barnesete....

Da jeg kom inn i bilen m barnet i bæresele, sier sjåføren at da trenger jeg ikke sette han i barnesetet...

Ærlig talt, kan virkelig en taxi sjåfør vær så uomtenksom, å så ansvarsløs?? Er ikke dette deres jobb?

Takka klart NEI å sa at ungen skulle SIKRES!!! Å ordnet han til i stolen...

Trur sjåføren fikk seg noen ekstra tanker over hvor teit hans forslag var... Iallefall så håper jeg han aldrig sier dette igjen til noen!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
I alle dager! Får nesten håpe han bare hadde en "brain fart", eller hadde lavt blodsukker..!
 
Meld i fra til selskapet slik at de kan informere alle sine sjåfører om at slike forslag overhodet ikke er akseptabelt, og at det ikke er noe de ønsker assosiert med sitt firmanavn(selv om hver sjåfør kanskje har sin løyve så er det jo vanlig at det en sjåfør gjør har innvirkning på merkenavnet).
 
Jeg trodde det var påbudt med sikring jeg! Eller er taxisjåfører unntatt det kravet? Uansett så burde ikke han komme med en så dust kommentar når du har med sete.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg trodde det var påbudt med sikring jeg! Eller er taxisjåfører unntatt det kravet? Uansett så burde ikke han komme med en så dust kommentar når du har med sete.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Sete var bestillt igjennom taxisentralen og sjåføren hadde festet sete, klart til bruk....


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Idiot sjåfør!!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp