IngiManathingi
Gift med forumet
Er det en selvfølge at taxisjåfører tar med fødende kvinner?
Noen som vet?
Noen som vet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Smulan*
Jeg har fått drosje-rekvisisjon av JM til bruk i nødstilfelle, dersom mannen er på jobb og dette skjer feks midt på natta (mannen har nesten 1 times kjørevei fra jobb).
Det er noe som heter pasienttransport, snakk med JM om dette :)
ORIGINAL: Cybele
ORIGINAL: Smulan*
Jeg har fått drosje-rekvisisjon av JM til bruk i nødstilfelle, dersom mannen er på jobb og dette skjer feks midt på natta (mannen har nesten 1 times kjørevei fra jobb).
Det er noe som heter pasienttransport, snakk med JM om dette :)
Man får ikke dette til vanlig for å komme seg på sykehuset for en fødsel. I hvert fall ikke for oss som bor i Oslo, Bergen eller andre litt større byer der det er max 20 min kjøring til et sykehus. Pasienttransport er forbehold andre pasienter.
Så hvis du har veldig kort vei er det et unntak at du har fått det, ellers har du kanskje litt lenger kjørevei til sykehuset?
ORIGINAL: Cream
tar dere taxi fordi dere ikke har bil? er det sånn at man kan bli kjørt av ambulangse vis det er 1 time til sykehuset? Ellers så ringer man politiet når man er på vei til sykehuset så kan man få følgebil så går det fortere =)