taxi i tyrkia :)

Hlin

Elsker forumet
lurer på om noen vet hvor mye det koster å ta taxi fra antalya til alanya?
ca 12 mil.

bussen koster 600 kr totalt , begge veier . så lurer litt på hva det koster med taxi :)

Mellom 60-80 euro sier gubben. Lønner seg å forhandle der og man KAN få prisen lavere.

hmm. kanskje like greit å ta bussen da?
vi er ikke fremme for 12-1 på natten ..

haha .. gubben må ha visum fant jeg ut nå.. og det selges ikke til uk folk på den reisen ?!! å herregud..

gjelder  KUN skandinaviske reisende . øvrige må søke visum på den tyrkiske ambasaden ..

http://www.amisol.no/AmiSol-Reiser/Tyrkia/

les der det står visumplikt..

har alltid hatt dette inkludert i flybiletten, og ikke tenkt over det..
men siden han er engelsk gikk ikke dette !

yey ordnet det... troooooooor jeg !!
jaja  taxi blir mye dyrere enn buss ihvertfall :D tænks  malin <3

no problem ;) Men ang visum. Regner med at han får kjøpt det på flyplassen i antalya på lik linje med dere og britiske turister. Og jeg hadde sjekket med reiseselskapet om dere enda har det inkludert i prisen da mange har sluttet med dette tilbudet. Om så er lønner det seg å ha med penger i riktig valuta til dette. Er som oftest bare en luke man kan betale med kort og denne er ofte stengt. Visum i norsk pass koster 15 euro pr stk.

hun dama på torp flyplass sa han måtte søke om visum, men jeg har lest på nett nå at han kan kjøpe det. så da håper jeg virkelig det stemmer!!

hans må betales i gbp, £10 , men det er jo ikke noe problem :) tar med 20 for å være sikker ! :P

vi skal reise med amisol. og de har det ikke inkl i prisen :)

hun dama på torp flyplass sa han måtte søke om visum, men jeg har lest på nett nå at han kan kjøpe det. så da håper jeg virkelig det stemmer!!

hans må betales i gbp, £10 , men det er jo ikke noe problem :) tar med 20 for å være sikker ! :P

vi skal reise med amisol. og de har det ikke inkl i prisen :)

Back
Topp