Tavle maling??

*Gullungene*

Forumet er livet
Noen av dere som har malt med "tavle" maling???
Altså, man maler det som vanlig maling, men det får
samme funkskjon som en tavle.
Man kan altså skrive på den med kritt, og så vaske det bort med svamt.

Finnes også (har jeg hørt av en mor i bhg som har det) maling som fungerer
som magnet. Man kan altså bruke magneter på veggen for å henge opp ting [;)]

Vet om flere som har brukt "tavle"maling ( er allerede en dør på "tenåringsrommet" i huset vi har kjøpt som har det) og tror det er bestilt på vanlige forretninger,og er akkurat som ei vanlig tavle. Jeg har tenkt å male en av veggene på det nye lekerommet til prinsessen med "magnet" maling for den kan man male over i rommets farge.. så kan vi henge opp tegninger med magnet istedenfor med tegnestift overalt!
Må jo ha en kunstvegg!!! [:)]

ORIGINAL: Emmas mamma!

Vet om flere som har brukt "tavle"maling og tror det er bestilt på vanlige forretninger. Jeg har tenkt å male en av veggene på det nye lekerommet til prinsessen med "magnet" maling for den kan man male over i rommets farge.. så kan vi henge opp tegninger med magnet istedenfor med tegnestift overalt!

JA, ikke sant, er jo GENIALT [:D][:D]
Tenkte å male døra hennes med magnetmaling, jeg [:D][:D]
(dersom den sitter på dører, er jo lakkerte glatte flater... må høre med de på Jernia)

ORIGINAL: * Gullungen *

ORIGINAL: Emmas mamma!

Vet om flere som har brukt "tavle"maling og tror det er bestilt på vanlige forretninger. Jeg har tenkt å male en av veggene på det nye lekerommet til prinsessen med "magnet" maling for den kan man male over i rommets farge.. så kan vi henge opp tegninger med magnet istedenfor med tegnestift overalt!

JA, ikke sant, er jo GENIALT [:D][:D]
Tenkte å male døra hennes med magnetmaling, jeg [:D][:D]
(dersom den sitter på dører, er jo lakkerte glatte flater... må høre med de på Jernia)

Kan være greit å få vite det før man maler eventuelt ja [:D] 

sniker litt...

vi har brukt magnetmaling på ei dør og den var glatt... funker fint....
kjøpt på vanlig interiørbutikk... litt vansklig å bruke riktig men vi klarte det så da klarer de fleste det...

finnes tavlemalingen i flere farger enn sort???

ORIGINAL: Annask

sniker litt...

vi har brukt magnetmaling på ei dør og den var glatt... funker fint....
kjøpt på vanlig interiørbutikk... litt vansklig å bruke riktig men vi klarte det så da klarer de fleste det...

Har dere malt over magnetmalingen igjen eller brukte dere bare den (måtte snike inn ett spørsmål her...)

Back
Topp