tauet hjem fra treff.....

tretroll

Forumet er livet
VIP
Gitt hvem som punkterte på e18!!!! Og antagelig har jeg fått ei kjempeflenge, for jeg merket ingen ting før all lufta var ute, jeg kjørte på felgen, all gummien var borte og jeg mista all kontroll over bilen....festlig å da ha en sånn ny fancy bil som ikke har reservehjul-da kan man jo ikke fikse noe uten at det er gummi igjen....så da måtte viking komme og taue og gubben måtte hente meg og en hissig Nathan på skøyen....MORRO!!!![8D]

Det hørtes ikke morsomt ut... Bra det gikk bra med dere da! Ellers kan jeg fortelle at Mia har sovnet i vogna si [:)] og kaninen hadde bare gjemt seg under posen i vogna [8|]

Ja uff jeg ble skikkelig skjelven og Nathan hylgrein heile tida for bilen sto i ro og det liker han ikke....kunne ikke ta han utav setet for kom så mange taxier som ikke skiftet felt før de var helt i støtfangeren på meg så var redd noen skulle krasje i meg... Dessuten ble det nok det dyreste treffet i bv's historie...er kjempedyre dekk og felger på den bilen for jeg hadde gubbens bil[8|] men gikk i alle fall bra!

Men treffet var skikkelig kos da!!! Dere som ikke var med kan bare angre[;)]

Back
Topp