Tattovering?

Mummitrollspiren

Elsker forumet
Heihei.
Jeg har to store tatoveringer på ribbeina/magen, har lenge lurt på om noen har erfaring med at de kan bli strekt iløpet av graviditeten?
Jeg var fult klar over faren for at de kunne bli strekt når jeg tok de, å løser det med å tatovere over strekt omerådet om det skulle skje:p
Flere som ellers har tatoveringer, å som kanskje tenker å ta motiver som har med barna å gjøre?
Jeg har de to på bilde, en på hvert håndledd (undersiden), en på korsryggen å en på ett av kragebeinene.
Jeg vil ha tattovering av mummifigurer + navn å dato på barna/barnet, vi får se hvor mange barn jeg ender opp med når jeg sier meg ferdig:D
IMG_2303.JPG

Jeg har en lang nede på magen, langt nedenfor navlen ;) ikke noe problem. Har bært fram to unger.

Heihei.
Jeg har to store tatoveringer på ribbeina/magen, har lenge lurt på om noen har erfaring med at de kan bli strekt iløpet av graviditeten?
Jeg var fult klar over faren for at de kunne bli strekt når jeg tok de, å løser det med å tatovere over strekt omerådet om det skulle skje:p
Flere som ellers har tatoveringer, å som kanskje tenker å ta motiver som har med barna å gjøre?
Jeg har de to på bilde, en på hvert håndledd (undersiden), en på korsryggen å en på ett av kragebeinene.
Jeg vil ha tattovering av mummifigurer + navn å dato på barna/barnet, vi får se hvor mange barn jeg ender opp med når jeg sier meg ferdig:D
Vis vedlegget 214342
Betyr de tattoan på magen no spesielt?? :) kule!!

Tusen takk![emoji173]
Ikke egentlig:p
Jeg som aldri skulle ha en tattovering uten betydning....
Disse er de eneste uten noen spesiell betydning, annet enn at jeg elsker ugler å at ravn er på en god andreplass:shy:
Hehe:) kult:) bilde av de andre og?? Syns tattoeringer er kjempegøy:)

Hehe:) kult:) bilde av de andre og?? Syns tattoeringer er kjempegøy:)
IMG_2304.JPG
Venninne tattovering som jeg å tre venninner har:happy:
IMG_2307.JPG
Gramofonen å hunden er fra favoritt maleriet mitt som er logoen til ett gammelt plateselskap ved navnet His masters voice.
Samler på bilder av det, finner masse bilder av det på google.
Jeg valgte en annen gramofon en den originale fordi den orginale hadde blitt for langt for håndleddet:happy:
Den siste får jeg ikke tatt bilde av, men det er en egen tegnet hundeskapning som har orkideer som bakgrunn hunden er en karakter som jeg har tegnet å hatt i mange mange år.
Orkideene er favoritt blomsten min å de har jeg fire av + en knop, en for hvert familie medlem å en knop for ett søsken som aldri ble til❤

Vis vedlegget 214350
Venninne tattovering som jeg å tre venninner har:happy:
Vis vedlegget 214351
Gramofonen å hunden er fra favoritt maleriet mitt som er logoen til ett gammelt plateselskap ved navnet His masters voice.
Samler på bilder av det, finner masse bilder av det på google.
Jeg valgte en annen gramofon en den originale fordi den orginale hadde blitt for langt for håndleddet:happy:
Den siste får jeg ikke tatt bilde av, men det er en egen tegnet hundeskapning som har orkideer som bakgrunn hunden er en karakter som jeg har tegnet å hatt i mange mange år.
Orkideene er favoritt blomsten min å de har jeg fire av + en knop, en for hvert familie medlem å en knop for ett søsken som aldri ble til[emoji173]
Kult!! Liker når de har mening:) dette er en av mine:)
57437e00366a51ce83ab72ab46a133b8.jpg

Rosa er for oldemora mi som elska roser; myntene er for morfar; og i den mynten lengst fremme på rista står det datoen han døde;24/12.2001. Har også portrett av gamlepusen min på skuldera; og en selvkomponert familietattovering bak på hofta/rumpa:) og dett var dett;)

Kult!! Liker når de har mening:) dette er en av mine:)
57437e00366a51ce83ab72ab46a133b8.jpg

Rosa er for oldemora mi som elska roser; myntene er for morfar; og i den mynten lengst fremme på rista står det datoen han døde;24/12.2001. Har også portrett av gamlepusen min på skuldera; og en selvkomponert familietattovering bak på hofta/rumpa:) og dett var dett;)
Ja jeg liker når de har mening, men noen uten ble det:p
Jeg syns heldigvis de ble fine uansett selv om de ikke hadde store meningen:hilarious:
Din var veldig fin, nydelig fargevalg på rosen❤

Back
Topp