Tattovering

Lillebolle02

Betatt av forumet
Har nettopp tatt min første tattovering og lurer på dette med klær? Min er tatt på ribb beina å føler at jeg ikke kan ha på meg genser i og med at da kan det bli lo på både kremen å det vill sette seg inn i tatto'n. Noen råd å komme med? Eller er det ikke akkurat så farlig..

Så lenge du har gått med den plasten som ble lagt på når den var fersk, den tida du fikk beskjed om. Så går det bra! Kroppen begynner å danne skorpe ganske fort :)

Har nettopp tatt min første tattovering og lurer på dette med klær? Min er tatt på ribb beina å føler at jeg ikke kan ha på meg genser i og med at da kan det bli lo på både kremen å det vill sette seg inn i tatto'n. Noen råd å komme med? Eller er det ikke akkurat så farlig..
Ingen stress.
Tok på begge sider av ribbeina i feb, og det var ingen stress :)

Jeg brukte store plaster over kremen når jeg tok tatovering.. Kan jo ikke gå rundt uten klær i flere dager heller..

Når jeg tar på områder som dekkes av klær prøver jeg såkalt å gi mest mulig luft, men de første 4 dagene smører jeg godt med krem og har på plast om jeg må ha på klær over :)

Ja for det er dag 2 i dag, har gått med plasten som
Anbefalt. Men tok på også plast på natta bare for å være sikker.. Vill jo at den ska få mest mulig luft så bruker en sånn alla singlet type nå på dagen da jeg ikke har på plast , men begynner å bli litt kaldt ☺️

Back
Topp