Tattovering

Shauri

Forumet er livet
VIP
Noen av dere som har eller har tenkt på tattovering?

Jeg har alltid hatt lyst på, men aner ikke hva det skal være.. vurderer stjernetegnene og fødselsdatoene og kanskje navnene til guttene mine...

Jeg har en tatovering på venstre hoftebein/lyske. Det er en mørkerosa lilje med tribal bak. Har ingen spesiell betydning, syns bare den var fin.:) Men det blir nok med den ene. Masse nerver og noe bein nede der, så jeg syns ikke det var særlig godt å ta den.:p

Har tre, planlegger fler nå! :) Fra før har jeg en djevel/engel som jeg tok når jeg var 16 :p stjernetegnet mitt og 4 svaler :)
Vil ha et evighetsymbol, med navnene til barna, men så synes jeg skrifttypen mannen har tatt er så kul, så jeg vil i grunn ha den typen jeg også! Så da blir det kanskje evighetsymbol med family eller love, også navn i den fine skrifttypen, kanskje med prinsessekrone og prinsekrone over, også vil jeg ha med stjernetegnene dems. Mye planer, så får vi se hva jeg ender opp med! :p

Jeg har 3;) En i korsryggen der det står navnet på sambo og 3 sommerfugler rundt;) En på armen der det står Mathea og fødselsdatoen hennes.En lilje med mønster rundt, skal få Farmor og Farfar skrevet under den:) Og skal ha Neline og Emmeth på hvert håndledd også fødselsdatoene dems under navnet:) Kankje noen små blomster rundt, eller mønster,aner ikke helt eksakt ennå;)

Jeg er litt redd for lymfekreft, ellers hadde jeg tattoert navne til pia mi:p:rolleyes:

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Jeg har to
En i korsryggen og en nederst i nakken
Begge tribals uten mål og mening :p
Men jeg liker de veldig godt :-)
Kunne tenkt meg en til som omhandler ungene, men...

Nei, ingen, er ikke noen tilhenger av tatoveringer jeg:p

Back
Topp