tattovering

dagny87

Forelsket i forumet
i morgen skal jeg å sambo tattovere oss....
grugleder meg skikkeligemoticon

skal ha navn å stjernetegnet til lillegull.
flere som har eller skal ha?emoticon

Jeg har planer om å tattovere noe etterhvert, klarer bare ikke finne den perfekte tatovering å ta :-P
og sambo er VELDIG imot tatovering, så jeg må psyke meg opp til en del kjeft etterpå :-/ hihi... men jeg SKAL :-D

Håper du legger ut bilde etterpå :-D :-D

baby2212 skrev:
Jeg har planer om å tattovere noe etterhvert, klarer bare ikke finne den perfekte tatovering å ta :-P
og sambo er VELDIG imot tatovering, så jeg må psyke meg opp til en del kjeft etterpå :-/ hihi... men jeg SKAL :-D

Håper du legger ut bilde etterpå :-D :-D

skal legge ut bilde ja:)
vi sa til tatovøren at vi ønsket navn, fødselsdato og stjernetegn så fikk de tegne for oss. ble kjempefornøyd med tegningen så tattoveringen blir helt perfekt:-D

Skal også ha en men vet ikke hvordan den skal se ut ennå. De to andre jeg har har jeg tegnet selv så venter på inspirasjon!! :) 

Jeg skal fullføre hele armen min neste uke.. og har vel rundt en 10? Tilsammen?
Har en del! Gled deg! Og lykke tilemoticon

Tine_mor skrev:
Jeg skal fullføre hele armen min neste uke.. og har vel rundt en 10? Tilsammen?
Har en del! Gled deg! Og lykke tilemoticon

Få se?? :)

skal ha den på høyre overarm.
vi har designet det slik at vi kan bygge på etter hvert som vi får flere barn:)

Skal se om jeg får tatt et bilde!emoticon

ooooooooooi så tøff :-D
ååååå nå vil jeg også :-P hehe.. må nok bare komme meg til en tatovør og høre om d kan tegne noe til meg...
Kjempetøfft slik de har flettet inn navn dato og stjernetegn,og lett og bygge på :-D kjempebra..

Vet foresten du/dere om det går an og få tegnet en tatoo av en tatovør,men ikke være "nødt" og ta den liksom? kan jeg få tegnet flere steder? :-P 

Tine_mor skrev:
Skal se om jeg får tatt et bilde!emoticon

bilde bilde bilde :-D hihihi... elsker og se tatoveringer..

tror ikke du MÅ ta den, men du kan jo spørre:)
vi fikk de til å tegne for oss. vi gjorde litt forandringer slik at vi kan bygge videre når neste kommer:) det var det veldig få som tenkte på sa han som tattoverte oss:)

nå fikk jeg lest :-P

tror jeg må rundt og høre litt hva de forskjellige har og si :-P 
Jeg har også tenkt på det at jeg vil ha en som er lett og bygge på, ellers blir det jo bare masse navn eller datoer rundt på kroppen :-P altså, ikke tenkt å ha sååå mange barn,men hvem vet liksom :-P
Din tatovering var hvertfall kjempetøff :-D takk for titten :-D :-D

dagny87 skrev:

sånn ble det:)

Så fin tatovering!:):)

Får ikke sett bildene, jeg.....emoticon

Back
Topp