Tattovering/piercing :)

Celin Marie

Elsker forumet
Noen som vet hvordan det er med dette nå etter fødsel? Er det mulig å ta, eventuelt når er det "lov" å ta det? [:)]

Venninna mi fikk seg en ny tattis bare noen uker etter at ungen var født!

ville vel ikke pierca nipplene akkurat nå, men ellers på kroppen går det vel greit.

ORIGINAL: sirali

Venninna mi fikk seg en ny tattis bare noen uker etter at ungen var født!

ville vel ikke pierca nipplene akkurat nå, men ellers på kroppen går det vel greit.

He he, nipplene skal nok få slippe for denne gangen ja[8D]

jeg skal hvertfall ta piercing nå snart :) skal ha 3 piercinger til så skal jeg ta en tatuering :)

3 piercinger faktisk!?-kan jeg spørre hvor!?[8D] Jeg satt akuratt i navlepiercingen igjen..Gleder meg til å få en helt normal mage igjen, håper han blir det da[8D] Jeg hadde bare ringt en tatoo sjappe og hørt..ser ikke at det kan være noe problem med piercing iallefall, men kansje tatto?? aner ikke..

Eg tok tatovering i dag eg!![:)][:)]

juliann: skalta en til i tunga, ogskal ta opp igjen i nippla[:D]

har 3 piercinger selv.. tunga, leppa (har nylig tatt den ut, får sjå om jeg har den i igjenn), å navel..
blei så glad når jeg fant ut at jeg fekk piercingen inn i gjen i navel etter graviditeten.. [:D] ei vennine av meg klarte vist ikke det, hadde grodd igjen, å hun hadde hatt piercing der myyye lengre en meg.. [&:]

fekk høre med ei her på forume at tattooveringer tar lengre tid å gro når en ammer.. hvor lang tid det tar å om det gjør noe vet jeg ikke.. har selv lyst å tattoovere meg, men får sjå når jeg får råd å tid.. skal dekke hele ryggen, er nesten halvveis dekt nå.. [8D]

Back
Topp