tattovering, noen som har??

hegemw

Forumet er livet
sitter og ser på discovery, miami inc,  de tattoverer, hatt lyst på en lenge jeg, men kommer aldri til å tørre, liker ikke å ha sånn smerte, huff.

noen av dere som har?? hva har dere da i tilfelle??
hvis jeg skulle tatt skulle det enten vært en delfin på ryggen eller en skorpion ( siden det er mitt horoskop) ved korsryggen

Har hatt lyst på en i sikkert 10 år nå. Men det må jo gjøre sinnsykt vondt. Så denne pinglen tørr ikke [:)]

Jeg har tre; en på korsryggen, en bak øret og en med jentungens navn og fødselsdato på  håndleddet. Både jeg og min kjære skal bygge på hver vår tattis som vi har fra før. Synes det er en behagelig smerte jeg. Må vel sies at jeg har hatt 33 piercinger, så "smerten" ble vel en livsstil..... [:D]

Snodig, satt jeg å så på også. [:)]

Kunne godt tenkt meg en, men tror ikke jeg tør.
Da skulle det vært en skorpion i korsryggen ( mitt stjernetegn også ). En som klatrer oppover. Eller en liten sommerfugl på ankelen.

Jeg tok en tatovering som 17 åring, altså 11 år siden... Guri, nå hørtes jeg gammel ut. [:D]

Har det kinesiske stjernetegnet mitt på høyre skulder, kanskje litt oppbrukt men... Har aldri angret. Den er en del av meg. Vil ta en til, en svart sol på leggen... [:)]

Smerten er der, men er jo forbigående og ikke verre enn at en holder det fint ut. På en måte litt sånn god smerte. [:)]

eg har veldig lyst på. da eg fylte 18 år sa pappa at han skulle betale en for meg....... siden min søster hadde fått. eg ville så gjerne ha en ole brumm eg[:D] men fikk da beskjed om å vente noen år te hihi[:D] 

eg har nå funnet ut ka eg vil ha. kalle navnet til meg og min søster har noe med troll i begge to, så vi to vil hasamme tattoo[:D] altså to små troll som holder hverandre i hendene[:D] hadde vært så stilig[:D] pappa skulle tegne for oss,for han er så flink til slikt.

Meeeeeeeeeeeeen ett STORT problem då[:)]

eg tørr ikke[8D][&:][:)] NÅLER[:o]

hehe[:D]

Ja har to.. En bak paa skulderen og en paa ankelen. Maa si at det ikke gjorde vondt i det hele tatt.. Har smatt vurdert en til, men vet ikke hvor jeg evt skal ha den [:)]

Back
Topp