Dere som VIL HA og HAR tattoos..!!
Hvis dere hadde uegrenset med penger, hva ville vært drømmemotivet..? Og plasseringen..?
Hvis dere hadde uegrenset med penger, hva ville vært drømmemotivet..? Og plasseringen..?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Portrett av pappa'n min på overarmen!❤ Pappa døde da jeg var 3 år, så kunne veldig gjerne tenke meg å ha han "med meg"Dere som VIL HA og HAR tattoos..!!
Åh, det høres koselig ut.. Er noe med å ha de som er borte ''med oss'' og!! <3 <3 <3Portrett av pappa'n min på overarmen!❤ Pappa døde da jeg var 3 år, så kunne veldig gjerne tenke meg å ha han "med meg"
Ellers så har jeg planer om en ugle i et kirsebærtre på siden ved ribbeina, må bare få tegna den ordentlig fint førstHar et førsteutkast, men er ikke 100% fornøyd med hvordan den er tegnet, så må få finpussa det først
![]()
Jaa, jeg har tenkt på den i mange år!❤ Men pengene har jeg ikke, så håper jeg kan vinne i Lotto snart!Åh, det høres koselig ut.. Er noe med å ha de som er borte ''med oss'' og!! <3 <3 <3
Nei der vil jeg nok bruke litt tid på å avgjøre hvem som får gjøre det ja!!! <3 <3Jaa, jeg har tenkt på den i mange år!❤ Men pengene har jeg ikke, så håper jeg kan vinne i Lotto snart!Går ikke til hvilken som helst tatovør for å få den, liksom
![]()
Jupp! Så har to alternativer egentlig: Electric Linda i Moss og Christine Marie som dreiv på Lillehammer før, men som er i Oslo nåNei der vil jeg nok bruke litt tid på å avgjøre hvem som får gjøre det ja!!! <3 <3
Portrett av pappa'n min på overarmen!❤ Pappa døde da jeg var 3 år, så kunne veldig gjerne tenke meg å ha han "med meg"
Ellers så har jeg planer om en ugle i et kirsebærtre på siden ved ribbeina, må bare få tegna den ordentlig fint førstHar et førsteutkast, men er ikke 100% fornøyd med hvordan den er tegnet, så må få finpussa det først
![]()
Oi, den var skikkelig fin!!❤❤ Ja, det er det jeg ser for meg også, det blir mer "helt", eller hva jeg skal si![]()
Sånn har jeg far min med meg. Han døde når jeg var 8. Ca 6 mnd før så var han og mor på 20 årsbryllupsfeiringstur å når dei kom heim så fikk jeg en spilledåse av han. Den er enda det kjæreste jeg eier. Denne er litt inspirert av den jeg fikk av han. Pluss i basen står bokstavene O og R. Dei står for Odd Rune som var navnet hans
Det jeg egentlig ville fram til er at jeg skjønner tanken bak å "ha han med deg". Jeg syns det er godt.
Oi, den var skikkelig fin!!❤❤ Ja, det er det jeg ser for meg også, det blir mer "helt", eller hva jeg skal si![]()
Noe så vakkert!!!! Både visuelt og symbolsk!!! <3 <3 <3![]()
Sånn har jeg far min med meg. Han døde når jeg var 8. Ca 6 mnd før så var han og mor på 20 årsbryllupsfeiringstur å når dei kom heim så fikk jeg en spilledåse av han. Den er enda det kjæreste jeg eier. Denne er litt inspirert av den jeg fikk av han. Pluss i basen står bokstavene O og R. Dei står for Odd Rune som var navnet hans
Det jeg egentlig ville fram til er at jeg skjønner tanken bak å "ha han med deg". Jeg syns det er godt.
Noe så vakkert!!!! Både visuelt og symbolsk!!! <3 <3 <3
Slike ting vil alltid være sårt, og er som du sier ikke alle man har lyst å fortelle slikt til... Jeg mistet stefaren min for tre år siden (Han var i praksis pappaen min, da min egen pappa var og er minimalt tilstedeværende i mitt liv..) Det er ikke alle som jeg føler meg komfortabel med å dele alt der med heller, så forstår deg godt.. For deg er jo tattoveringen like mye han som et portrett ville vært...Ja, jeg er veldig fornøyd med hvordan den ble til slutt
Vurderte lenge portrett, men var redd for at tatovøren ikke hadde fått det til godt nok. Men og at jeg ville ha noe litt mer diskré. Jeg vet at den er for far. Men andre ser jo ikke det uten videre. Så jeg kan velge selv om jeg vil fortelle alt den står for, eller om jeg bare vil si at jeg liker og samler på spilledåser.
Jeg var jo bare 8 når han døde av kreft etter 3 års sykdom (og kamp for å overleve). Men selv om det nå er 21 år siden han døde, så er det veldig sårt. Så ikke alltid jeg vil snakke om han og fortelle alle om det.
Jeg har 3 store uferdige prosjekter, to små, og en ide til den neste mellomstore, så jeg hadde hatt kroppen full om jeg hadde hatt ubegrenset med pengeri jeg kjenner som tatoverer til å tegne en ny en jeg skal ta når jeg ikke ammer lenger. Men bortsett fra den, så aner jeg ikke, det var et vanskelig spørsmål![]()