• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Tattoo

Den var fin.har du lagd den selv??

Hva betyr det tegnet i midten??

ORIGINAL: yahoo83

Hvor skal du ha den??

ORIGINAL: RonjaR

Hvor skal du ha den??

det er stjernetegne til lillegutt [;)]
Tenkte å ha den nede på ankelen [:D]
Ja laget den selv [:D]

Trudde kanskje det var stjernetegnet ja [:)]

blir nok fin å ha på ankelen den [:)]

Trudde kanskje det var stjernetegnet ja [:)]

blir nok fin å ha på ankelen den [:)]

hehe, ja tenkte egentlig på å ta håndavtrykket men ble for sein :(... Hadde lyst å ha når han var 1 dag.. Men så hadde vi det så travelt åsså når vi kom hjem ble jeg syk.. Så fant ut at da var stjernetegne nest best :D

Må bare få nevne at accenten er feil i René...[;)][:)]

ORIGINAL: gobop

Mener du streken over een?

Kjempe fin [:D]

Jeg er også steinbukk og har min fødselsdato og steinbukken tegn nederst på leggen [:)]

ORIGINAL: LadyZ

Jeg er også steinbukk og har min fødselsdato og steinbukken tegn nederst på leggen [:)]

Er det sånn steinbukken tegne er :P? Er så redd det skal være feil tegn :P.. Ja er litt hysterisk, men vil ikke tattovere feil tegn :P.. Åsså har jeg bare funnet det på nettet...

Har du lyst å ta et bilde av den og legge det ut her? Har lyst å se hvordan det ser ut.. Trenger ikke hvis du ikke vil[;)]

ORIGINAL: *ØnskeBaby*

ORIGINAL: LadyZ

Er det sånn steinbukken tegne er :P? Er så redd det skal være feil tegn :P.. Ja er litt hysterisk, men vil ikke tattovere feil tegn :P.. Åsså har jeg bare funnet det på nettet...

Har du lyst å ta et bilde av den og legge det ut her? Har lyst å se hvordan det ser ut.. Trenger ikke hvis du ikke vil[;)]

Legger den ut straks [:)]

veldig fin... det er der jeg å vil ha den [:D].. tusen takk for at jeg fikk se[:D]

Sjekk her [:)]

http://www.ivarsoy.as/horoskop.htm

Jepp[:)] Ellers var den kjempefin!

Jepp[:)] Ellers var den kjempefin!

jeg så det selv når du sa det [:D] hehe

Det er så bra fødselsdato :D 

ORIGINAL: Frøken Lillan

Det er så bra fødselsdato :D 

Hehe ja.. Meg å han litle planla det :P.. hehe.. Eg sa det me engang når eg fekk veda eg hadde så seine termin at eg sgo ha an 1.1.11... så då blei me enige om at han sgo komma då [:D]

hehehe, artig dato ja. den avtalen hadde jeg med min første å, hihi. han er født 01.02.03[;)] som også er bursdagen til min avdøde farfar!

tattoon var veldig fin da[:)]

Back
Topp