Tattoo..

VestMamma

Elsker forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Sambo fikk nettop lønnen fra da han var på reisejobben, og den var ganske god så han sa nettop han skal spandere på meg en tattoo ;)
Eg skal ha KO`s navn (og muligens fødselsdato) på underarrmen.. "klassiker" [;)]

Så på mandag ringer eg og bestiller time ;)

Litt inspirasjon eg har funnet på nettet i kveld

Noe alla dette vil eg ha [:D]

ORIGINAL: fjerdemam

au gjør det ikke ekstra vondt der ? jeg har stjernetegnet mitt bak på skulderen, en skorpion.
men har litt lyst på love og ungene sine intilialer rundt på ankelen[:D]

Det vet eg ikkje [8|] [8D]

ORIGINAL: SindreSinMamma

Blir sikkert kjempekult![:)] Likte godt den du har bilde av, untatt datoen.. Iallefall slik den er vist på bilde. Men tatovøren finner kanskje på noe kult[:D]

Jeg har en på underarmen og en i nakken/ryggen, husker ikke helt hvilken jeg syns var vondest[;)]

Ja usikker om eg vil ha datoen med..
Så vil eg ikkje ha SÅ mye som på det bilde, syns det som er med C`en (på venstre siden) syns eg var fint men i slutten etter m`en ble litt mye tror eg..
Er så spent [:D]

stilig[:D] men er enig med sindresinmamma ang datoen[:)]

Underarmen gjør spesielt vondt da, spesielt på innsiden som er lite eksponert for sol og annet. Det vet jeg. Hovnet ganske bra opp på innsiden av armen da jeg tok lenke helt rundt. Ikke for å skremme, for det blir nok kjempeflott[:D]

ORIGINAL: bettand

Underarmen gjør spesielt vondt da, spesielt på innsiden som er lite eksponert for sol og annet. Det vet jeg. Hovnet ganske bra opp på innsiden av armen da jeg tok lenke helt rundt. Ikke for å skremme, for det blir nok kjempeflott[:D]

Det kommer nok litt ann på hvor det er på innsiden av underarmen. Jeg har der jeg å, å jeg syntes ikke det gjorde vondt i det hele tatt [:D]

eg har en på underarm og en i nakken, underarm va litt skraping men ikkje noe verre..nakken va VONDEST!

Her e en tråd fra generell om tattoos me navn t barnet sitt

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=22037930&mpage=1

Back
Topp